Connect with us

Lajme nga vendi

A është i mundur një koalicion i gjerë mes LSDM-së dhe VMRO-DPMNE-së dhe zgjedhje të shpejta parlamentare në pranverë?

Published

on

A është i mundur një koalicion i gjerë mes LSDM-së dhe VMRO-DPMNE-së dhe zgjedhje të shpejta parlamentare në pranverë? Sipas shkrimeve të portalit “Plusinfo”, ky është plani për të cilin pretendohet se kanë rënë dakord ish kryeministri Zoran Zaev dhe lideri i opozitës, Hristijan Mickoski. Një plan i tillë nuk është i pranueshëm për kryetarin aktual të LSDM-së, Dimitar Kovaçevski, kështu që, siç thuhet në tekst, Zaev përgatit rrëzimin e Kovaçevskit nga froni partiak. Kjo do të ishte e mundur përmes deputetëve nga radhët e socialdemokratëve të afërt me Zaevin, të cilët do të anulojnë mbështetjen e tyre për kryesinë e partisë. Sot, duke iu përgjigjur pyetjeve të gazetarëve, Mickoski tha se në periudhën e kaluar nuk ka pasur asnjë kontakt me Zaevin. Megjithatë, përsëriti se partia kërkon të mbahen zgjedhje të parakohshme. Mickoski pret votim mosbesimi ndaj Qeverisë në fund të janarit ndërsa në votim do të bashkëngjiteshin sipas tij edhe deputetë të shumicës. Për koalicionin e gjerë të mundshëm, Mickoski u përgjigj:

“Qytetarët do të vendosin se cila do të jetë qeveria e ardhshme. Ndoshta VMRO-DPMNE nuk do t’i fitojë zgjedhjet, ndoshta do t’i fitojë LSDM, ndoshta do t’i fitojë BDI ose dikush i tretë, s’ka rëndësi, ndoshta i katërti. Të shohim së pari, të shkojmë në zgjedhje, më 14 ose 21 maj, këto janë datat dhe më pas mund të flasim më shumë detaje”, tha Hristijan Mickoski – kryetar i VMRO-DPMNE-së.

Në të ashtuquajturin Plani i Zaevit dhe Mickoskit, nuk do të ketë vend për BDI në Qeverinë e ardhshme. Sipas tekstit të publikuar, ish-kryeministri, duke ia prezantuar detajet Kovaçevskit dhe anëtarëve të tjerë të partisë, ka thënë se shqiptarëve duhet t’u jepet prezencë 25 për qind në Qeveri, por nuk duhet të jetë BDI-ja e Ali Ahmetit.

I pyetur për pjesëmarrjen e BDI-së në qeverinë e ardhshme, Mickoski ka përsëritur sot se partia e Ahmetit duhet të shkojë në opozitë.

“Nëse më pyesni a ka ardhur koha që BDI të shkojë në opozitë, përgjigja është “po”, pas 20 vitesh është koha që BDI të shkojë në opozitë. Do të ishte mirë, do të ishte e shëndoshë që të kalonin një mandat katërvjeçar në opozitë për të parë si është nga ajo anë. Apo? A jeni dakord kështu?”, shtoi ai.

Advertisement

Sipas planit të publikuar nga mediat, nëse LSDM dhe VMRO-DPMNE së bashku formojnë qeverinë, kryeministri do të ishte nga kampi me më shumë vota. Nëse do të ishte LSDM, socialdemokratët do ta përkrahnin një kandidat për kryetar të shtetit që vjen nga VMRO-DPMNE. Këtë plan Zaevi e prezantoi në një takim në selinë e partisë, ku morën pjesë shumica e kryetarëve të partisë. Oliver Spasovski, ministër i brendshëm nga radhët e LSDM-së i cilësoi si spekulime shkrimet dhe tha se nuk duhet të ketë zgjedhje vitin e ardhshëm.

“Spekulime, respektivisht pohime që dalin nga takime të pretenduara në të cilat unë nuk kam marrë pjesë dhe nuk dua aspak të komentoj. Të jem decid, kjo Qeveri do të mbetet deri në fund të mandatit të vitit 2024”, theksoi Oliver Spasovski – LSDM.

Sipas mediave se çfarë drejtimi do të zgjedhë LSDM dhe cilat do të jenë hapat e ardhshëm të Kovaçevskit do të dihet pas seancës së radhës të organeve partiake në janar./Alsat.mk Gazetar: Lluka Andreev

Advertisement

Lajme nga vendi

Jozyrtarisht ky është draft-ligji për përfaqësim të drejtë, vlerësuar pozitivisht nga Venecia (DOKUMENT)

Published

on

Iliria News Agency (INA) ka siguruar versionin e draft-ligjit për Përfaqësim Adekuat dhe të Drejtë, të dorëzuar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut në Komisionin e Venecias.

Drafti ka marrë vlerësim pozitiv nga ekspertët ndërkombëtarë, duke theksuar rëndësinë e tij për garantimin e përfaqësimit të barabartë të të gjitha komuniteteve në institucionet publike dhe organet shtetërore.

Ky draft-ligj siç thuhet ka për qëllim të sigurojë:

Përfaqësim proporcional të qytetarëve sipas të dhënave të fundit të regjistrimit të popullsisë;

Trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët në punësim dhe avancim në administratën publike;

Advertisement

Monitorim dhe analiza të vazhdueshme për të garantuar barazinë dhe përfshirjen e komuniteteve;

Krijimin e mekanizmave institucionalë për të përmirësuar përfaqësimin e komuniteteve të nën-përfaqësuara.

Draft-ligji është përgatitur duke respektuar parimet kushtetuese, standardet ndërkombëtare dhe synon të forcojë kohezionin social dhe përfshirjen qytetare në nivelin qendror dhe lokal, përcjell INA. Për këtë projekt-ligj që pritet të marrë dritë jeshile në Kuvend, pritet të hapet debat parlamentar por edhe në opinionin publik.

Më poshtë gjendet projekt-ligji i plotë në shqip, i përkthyer nga versioni i Komisionit të Venecias, ndërsa në link teksti origjinal KËTU:

PROJEKT-LIGJI PËR PËRFAQËSIM ADEKUAT DHE TË DREJTË

Advertisement

(Përkthim profesional nga versioni anglisht i CDL-REF(2025)037)

Lënda e rregullimit

Neni 1

(1) Me këtë ligj rregullohet respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe në institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si vlerë themelore e rendit kushtetues të Republikës së Maqedonisë së Veriut.

Përkufizime

Advertisement

Neni 2

(1) Për qëllimet e këtij ligji, termat e mëposhtëm kanë kuptimin si vijon:

Përfaqësim adekuat është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, i cili përafërsisht pasqyron pjesëmarrjen e tyre në popullsi, sipas të dhënave të regjistrimit të fundit të popullsisë.

Përfaqësim i drejtë është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, duke siguruar trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët, me respektimin e rregullave të kompetencës dhe integritetit që rregullojnë administratën publike.

Qëllimet

Advertisement

Neni 3

(1) Qëllimi i këtij ligji është respektimi, afirmimi dhe promovimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.

(2) Ky ligj siguron qasje të barabartë në punësim dhe avancim në punë, pjesëmarrje dhe përfaqësim të qytetarëve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si dhe nxit përfshirjen dhe forcimin e kohezionit shoqëror përmes vendosjes së mekanizmave institucionalë dhe proceduralë.

Fusha e zbatimit

Neni 4

Advertisement

(1) Respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, në përputhje me këtë ligj, zbatohet në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.

Parimet

Neni 5

(1) Përfaqësimi adekuat dhe i drejtë, si vlerë themelore e rendit kushtetues, realizohet në përputhje me parimet e:

mosdiskriminimit dhe mundësive të barabarta;

Advertisement

meritës, profesionalizmit, kompetencës dhe integritetit;

transparencës dhe llogaridhënies në proceset e punësimit dhe avancimit;

përfshirjes dhe kohezionit shoqëror.

Deklarimi i lirë i përkatësisë

Neni 6

Advertisement

(1) Çdo qytetar ka të drejtë të deklarojë lirisht përkatësinë e tij ose të saj ndaj cilitdo komunitet në shtet. Kjo e drejtë ushtrohet individualisht ose së bashku me qytetarë të tjerë që u përkasin të njëjtit ose një komuniteti tjetër, pa asnjë formë detyrimi.

(2) Deklarimi i përkatësisë etnike është vullnetar.

(3) Qytetari ka të drejtë të mos deklarojë përkatësinë e tij ose të saj ndaj asnjë komuniteti. Mosdeklarimi nuk mund të ndikojë në ushtrimin e të drejtave dhe lirive të tij ose të saj, as në pozitën e tij ose të saj juridike.

(4) Deklarimi i lirë i përkatësisë së qytetarëve mund të kushtëzohet me kritere objektive me qëllim parandalimin e keqpërdorimit të deklarimit arbitrar.

Bazat për zbatimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Advertisement

Neni 7

(1) Qytetarët që u përkasin të gjitha komuniteteve gëzojnë përfaqësim adekuat dhe të drejtë në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet.

(2) Përfaqësimi sipas paragrafit (1) realizohet në bazë të rezultateve të regjistrimit të fundit të popullsisë, të drejtave të fituara dhe marrëveshjeve ndërkombëtare që janë pjesë përbërëse e rendit juridik të brendshëm, në përputhje me Kushtetutën.

(3) Respektimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë duhet të sigurojë trajtim të barabartë për të gjithë qytetarët, pa diskriminim, dhe të zbatohet në përputhje me parimet e barazisë, meritës dhe kompetencës profesionale.

(4) Trajtimi preferencial për arritjen dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të komuniteteve të nënpërfaqësuara, me qëllim sigurimin e barazisë efektive, nuk konsiderohet diskriminim.

Advertisement

Masat për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Neni 8

(1) Organet shtetërore dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet, në përputhje me Kushtetutën dhe ligjin, ndërmarrin masa për të siguruar barazi të plotë dhe efektive të qytetarëve, me qëllim respektimin, afirmimin, promovimin dhe mbrojtjen e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve.

(2) Vëmendje e veçantë i kushtohet masave për përmirësimin e përfaqësimit të qytetarëve që u përkasin komuniteteve të nënpërfaqësuara në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e sektorit publik.

Trupi koordinues për monitorimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Advertisement

Neni 9

(1) Me qëllim monitorimin e gjendjes dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë, themelohet Trupi Koordinues për Zbatimin e Përfaqësimit Adekuat dhe të Drejtë të Qeverisë (në vijim: Trupi Koordinues).

(2) Trupi Koordinues funksionon në bashkëpunim me Agjencinë për Nëpunës Administrativë (në vijim: Agjencia).

(3) Përbërja e Trupit Koordinues përcaktohet nga Qeveria. Trupi drejtohet nga njëri prej zëvendëskryeministrave dhe përbëhet nga ministra, një përfaqësues i Agjencisë, një përfaqësues i Avokatit të Popullit, një përfaqësues i Komisionit për Parandalimin dhe Mbrojtjen nga Diskriminimi dhe një përfaqësues i komunitetit akademik.

(4) Organizimi dhe mënyra e punës së Trupit Koordinues rregullohen me akt të propozuar nga Trupi Koordinues dhe të miratuar nga Qeveria.

Advertisement

(5) Trupi Koordinues, me iniciativë të vet ose me propozim të një institucioni kompetent, mund të propozojë rishikimin e politikave, programeve dhe planeve për punësim dhe avancim në sektorin publik, me qëllim përmirësimin e përfaqësimit.

(6) Trupi Koordinues monitoron dhe vlerëson zbatimin e të drejtave të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, si dhe gjendjen e marrëdhënieve ndëretnike në sektorin publik, dhe në këtë bazë propozon masa për promovimin e barazisë, përfshirjes dhe efikasitetit të administratës publike.

Monitorimi dhe analiza e gjendjes lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë

Neni 10

(1) Trupi Koordinues, në bashkëpunim me Agjencinë, monitoron dhe analizon rregullisht zbatimin e masave dhe aktiviteteve për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë dhe përgatit raport të paktën një herë në vit, i cili i paraqitet Qeverisë.

Advertisement

(2) Me kërkesë të Trupit Koordinues, të gjitha organet kompetente janë të detyruara që brenda 30 ditëve nga marrja e kërkesës të dorëzojnë të dhëna dhe informacione lidhur me gjendjen e përfaqësimit.

(3) Të dhënat dhe informacionet përfshijnë veçanërisht:

të dhëna statistikore mbi përfaqësimin;

të dhëna nga regjistri i të punësuarve në sektorin publik;

të dhëna për masat e zbatuara dhe nivelin e zbatimit të tyre;

Advertisement

informacione mbi vështirësitë në zbatim;

shpenzimet financiare vjetore;

masat dhe shpenzimet e planifikuara për vitin e ardhshëm fiskal;

dhe informacione të tjera.

(4) Gjatë përpunimit dhe dorëzimit të të dhënave personale respektohen dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale.

Advertisement

(5) Në rast të mosdorëzimit të të dhënave brenda afatit, Trupi Koordinues e njofton Qeverinë me raport të veçantë.

Planifikimi i punësimit

Neni 11

(1) Agjencia, në bashkëpunim me Trupin Koordinues, miraton metodologji për planifikimin e punësimit në sektorin publik në përputhje me parimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

(2) Gjatë planifikimit vjetor të punësimit, institucionet publike janë të detyruara të marrin parasysh planin e shpërndarjes së punësimeve të reja, të përgatitur sipas metodologjisë.

Advertisement

(3) Shpërndarja bazohet në përqindjen e përfaqësimit të të punësuarve në fillim të vitit kalendarik, duke marrë parasysh të dhënat e regjistrimit të fundit të popullsisë dhe përfaqësimin në nivel qendror dhe/ose lokal.

(4) Nëse konstatohet mbipërfaqësim i një komuniteti, Trupi Koordinues propozon masa për rishpërndarjen e punësimeve të reja. Në institucionet ku përfaqësimi adekuat është arritur ose tejkaluar, nuk planifikohen punësime të reja mbi këtë bazë për aq kohë sa kjo gjendje vazhdon.

Ngritja e ndërgjegjësimit publik

Neni 12

(1) Institucionet e sektorit publik ndërmarrin aktivitete për ngritjen e ndërgjegjësimit publik, promovimin e edukimit dhe zhvillimit profesional lidhur me zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

Advertisement

(2) Këto aktivitete mund të përfshijnë trajnime, fushata publike, seminare, konsultime, mbështetje për përgatitjen e akteve të brendshme, udhëzime dhe forma të tjera edukimi dhe informimi.

(3) Trupi Koordinues, përmes raportit vjetor drejtuar Qeverisë, paraqet edhe informacion mbi aktivitetet e ndërmarra dhe rekomandime për përmirësim.

(4) Mjetet financiare sigurohen nga buxhetet e institucioneve kompetente dhe nga burime të tjera në përputhje me ligjin.

Promovimi dhe edukimi

Neni 13

Advertisement

(1) Institucionet e sektorit publik, brenda kapaciteteve dhe kompetencave të tyre, inkurajojnë pjesëmarrjen e të punësuarve nga të gjitha komunitetet në programe arsimimi, trajnimi dhe zhvillimi profesional, me qëllim përmirësimin e kompetencave dhe zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

Dispozita kalimtare dhe përfundimtare

Neni 14

(1) Aktet nënligjore të parashikuara me këtë ligj miratohen brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e tij.

(2) Qeveria, brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e këtij ligji, përgatit rishikimin e të gjitha ligjeve që përmbajnë dispozita lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë dhe paraqet propozime për harmonizimin e tyre.

Advertisement

Hyrja në fuqi

Neni 15

(1) Ky ligj hyn në fuqi ditën e tetë nga data e publikimit në “Fletoren Zyrtare të Republikës së Maqedonisë së Veriut”.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Moti me diell dhe vranësira të vogla, temperatura deri në 13 gradë

Published

on

Moti sot me diell dhe me vranësira të vogla deri në mesatare. Në orët e mëngjesit në disa vende do të ketë paraqitje të mjegullës. Do të fryjë erë e dobët deri në mesatare nga drejtimi veriperëndimorë. Temperatura minimale do të jetë në interval prej -6 deri në 0, ndërsa ajo maksimale do të arrij nga 9 deri në 13 gradë.

Në Shkup paradite në disa pjesë të luginës do të ketë paraqitje të mjegullës. Gjatë ditës moti do të jetë me diell. Temperatura minimale do të ulet në -5, ndërsa ajo maksimale do të arrij në 9 gradë Celsiusë.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Konfiskohen vegla pune dhe rroba në dy raste të ndryshme në autostradën Tabanoc–Kumanovë

Published

on

Nga Ministria e Punëve të Brendshme njoftojnë se gjatë ditës së djeshme, në autostradën Tabanoc–Kumanovë, në dy raste të ndara, kanë privuar nga liria B.I. (38) nga Kumanova dhe B.S. (41) nga Shkupi.

Fillimisht, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Golf”, me targa të Kumanovës, të drejtuar nga B.I. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 272 copë mallra të ndryshme të brenduara, pa dokumentacion përkatës. Mallrat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.

MPB njofton se në rastin e dytë, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Mercedes”, me targa të Shkupit, të drejtuar nga B.S. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 174 copë vegla të ndryshme pune, elektrike dhe me bateri, gjithashtu pa dokumentacion. Automjeti dhe veglat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.

Pas dokumentimit të plotë të rasteve, do të parashtrohen kallëzimet përkatëse.

Continue Reading

Më të lexuarat