Connect with us

Lajme nga vendi

“Bozhinovska dhe Mexhiti në partneritet për ajër të pastër dhe energji të rinovueshme për Shkupin – automjete elektrike dhe “car-sharing” si zgjidhje për ndotjen”

Published

on

Ministritë e Energjetikës, Minierave dhe Burimeve Minerale dhe Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor mbështesin projektin e parë për 100% car-sharing elektrik në Shkup.

Ministria e Energjetikës, Minierave dhe Burimeve Minerale dhe Ministria e Mjedisit Jetsor dhe Planifikimit Hapësinor kanë publikuar sot një hap përpara drejt një të ardhme të qëndrueshme dhe të gjelbër me mbështetjen dhe nënshkrimin e një letre me qëllime me kompaninë e njohur “Avant Car”, e cila po e zbaton projektin e parë 100% car-sharing elektrik në Shkup.

Ky dokument vërteton gatishmërinë e të dy institucioneve për të ofruar mbështetje logjistike dhe administrative për zbatimin e sistemit të parë elektrik “car sharing” në Shkup. Ky projekt është shembull se si institucionet publike mund të krijojnë kushte për tërheqjen e investimeve private që kontribuojnë drejtpërdrejt në përmirësimin e jetës së qytetarëve.

Nëpërmjet këtij projekti, qytetarët do të kenë qasje në transport modern, ekonomik dhe ekologjik ndaj mjedisit që është krijuar për të reduktuar bllokimet e trafikut, ndotjen dhe varësinë nga lëndët djegëse fosile. Ministria e Energjetikës theksoi rëndësinë e instalimit të mbushësve për automjetet elektrike që do të përdorin 100% energji të rinovueshme, ndërsa Ministria e Mjedisit Jetësor theksoi se projekti do të kontribuojë në përmirësimin e cilësisë së ajrit duke ulur ndjeshëm emetimet e CO₂.

“Sot po e vendosim Shkupin në hartën e qyteteve moderne që jo vetëm flasin për qëndrueshmëri, por edhe hedhin hapa të guximshëm drejt saj. Bllokimi, ndotja dhe varësia nga lëndët djegëse fosile nuk janë gjëra me të cilat duhet të pajtohemi. Institucionet publike dhe sektori privat mund të krijojnë së bashku projekte që përmirësojnë drejtpërdrejt realitetin e përditshëm të qytetarëve tanë. Sistemi elektrik “car sharing” është gjithashtu shembull se si teknologjia mund të jetë në shërbim të njerëzve dhe planetit. Me nisma të tilla jo vetëm që përmirësojmë cilësinë e jetës, por ndërtojmë besimin tek sektori privat se ia vlen të investohet këtu”, tha ministrja e Energjetikës, Sanja Bozhinovska.

Advertisement

 “Qyteti ynë ka kohë që po përballet me pasojat e ndotjes urbane. Qëllimi është që në këtë mënyrë të ndikojmë drejtpërdrejt dhe të reduktojmë emetimet dhe ndotjen e CO₂, që është prioriteti ynë si ministri. Qytetarët do të kenë mundësi për transport më ekonomik, pa kompromis për mjedisin jetësor. Si Ministri e Mjedisit Jetësor, detyra jonë është të mbështesim zgjidhje të tilla inovative që kanë efekt të drejtpërdrejtë dhe pozitiv në mjedis. Ky projekt është dëshmi se është e mundur të krijohen mjedise urbane më të shëndetshme përmes mbështetjes publike dhe nismës private”, tha Zëvendëskryeministri i Parë dhe ministër i Mjedisit, Izet Mexhiti.

“Me zbatimin dhe implementimin e sistem për ndarjeen e makinave me 100% vetura elektrike me emrin e brendit “Avant2Go” në Slloveni, Kroaci dhe Austri, e tani edhe në Maqedoni, kompania vepron si një pioniere për zbatimin e gjerë të mobilitetit elektrik dhe zbatimin e infrastrukturës së automjeteve elektrike, duke inkurajuar përdorimin dhe ndarjen të automjeteve elektrike”, deklaroi Matej Çer nga Grupacioni Avant Car.

Zbatimi i projektit është planifikuar të fillojë me sigurimin e hapësirave publike dhe private të parkimit dhe instalimin e infrastrukturës së duhur të mbushjes në disa komuna të Shkupit. Në nënshkrimin ishin të pranishëm edhe kryetarët e komunës dhe përpaqësues të Aerodromit, Çairit dhe Gazi Babës. Paralelisht do të organizohen aktivitete për edukimin e opinionit dhe promovimin e përfitimeve të këtij sistemi inovativ.

“Avant car” në Maqedoni do të jetë pjesë e grupit të kompanive “Avant car” me seli në Slloveni, e cila është ndër ofruesit kryesorë të mobilitetit si shërbim në Slloveni, Kroaci, Austri dhe tani Maqedoni.

Ministritë shprehin gatishmërinë e tyre për të bashkëpunuar me komunat, institucionet publike dhe sektorin privat për zbatim më të shpejtë dhe më efikas të kësaj nisme, e cila ka potencial për ta pozicionuar Shkupin si lider në lëvizshmëri të qëndrueshme urbane në rajon.

Advertisement

Kjo nismë do të kontribuojë në përmirësimin e cilësisë së ajrit, uljen e bllokimit të trafikut dhe zhvillimin e zgjidhjeve moderne të transportit që janë efikase energjetike dhe të qasshme për të gjithë qytetarët.

Lajme nga vendi

68 persona dyshohen për tragjedinë në Koçan, po merren në pyetje dëshmitarët

Published

on

Prokurori Publik i Shtetit nuk sheh pengesa që hetimi për zjarrin në Koçan, i cili mori jetën e 62 personave, të përfundojë deri më 17 qershor, siç parasheh afati ligjor prej tre muajsh. Pa zbuluar detaje, prokurori tha se hetimi është në një fazë shumë të rëndësishme dhe dëshmitarët aktualisht po merren në pyetje si në Koçan ashtu edhe në Shkup. Sipas Kocevskit, nuk ka selektivizëm në hetim. Ai përsëriti sot, siç deklaroi edhe më parë Alsat, se hetimi mund të zgjerohet për të përfshirë të dyshuar të ri.

“Dëshmitarët po merren aktualisht në pyetje, si edhe të dëmtuarit dhe persona të tjerë që dinë diçka rreth ngjarjes. Ndërkohë, ata po koordinohen edhe me ekspertët në lidhje me atë që duhet të kryhet ekspertizë. Pra, nuk ka selektivizëm deri më tani, nuk do të ketë as në të ardhmen. Unë tashmë thashë për një media, kështu që derisa të përfundojë hetimi, zgjerim i mundshëm është i mundur, megjithatë, kjo varet nga provat dhe ajo që do të sigurojnë prokurorët publikë”, tha Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Përpara tragjedisë në Koçan, qeveria filloi procedurë për shkarkimin e Kocevskit, e cila tani është e pezulluar. Nëse kjo procedurë do të vazhdojë apo jo, për Kocevskin, është vendim politik.

“E kam thënë disa herë këtë, kështu që është vendim politik. Për momentin, që nga fillimi i procedurës, nuk kam pasur asnjë presion apo kërcënim në këtë drejtim”, theksoi Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Hetimi në Koçan filloi menjëherë pas tragjedisë, më 17 mars, dhe prokuroria ka tre muaj kohë për të përgatitur aktakuzë. 13 prokurorë po punojnë në hetimin, i cili është zgjeruar disa herë deri më tani, dhe i cili deri më tani ka përfshirë 68 persona fizikë dhe tre juridikë. /Alsat.mk

Advertisement
Continue Reading

Lajme nga vendi

Gjykata e Apelit ua rriti dënimet disa prej të akuzuarëve në rastin “Llaskarca”

Published

on

Gjykata e Apelit në Shkup i hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e disa prej të pandehurve në rastin “Laskarci”, i cili ka të bëjë me aksidentin me autobus që ndodhi në vitin 2019, në të cilin humbën jetën 16 udhëtarë dhe u lënduan mbi 30, ndërsa pjesërisht e mbështeti ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup, në një mënyrë që i rriti dënimet me burg pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmish Beluli, nga 4 në 10 vjet, personit përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, nga 6 në 10 vjet dhe nga 5 në 7 vjet burg për dy punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski dhe Goran Dukovski.
“Dënimet e punonjësit të tretë në stacionin e kontrollit teknik, Jane Bovarovski, dhe shoferit të autobusit, Manoil Trifunovski, mbeten të njëjta, 5 dhe 14 vjet burg. Seanca publike në Gjykatën e Apelit u mbajt më 2 prill të këtij viti, dhe pas kryerjes së këshillimeve dhe votimit në një pjesë të mbyllur të seancës më 17 prill 2025, gjykata nxori një vendim, i cili, siç informon, hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmishi Beluli, si dhe tre punonjësve në stacionin e kontrollit teknik Igor Gjorgjiovski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, dhe pranoi pjesërisht ankesat e personit përgjegjës për transportin në kompani, të pandehurit Remzi Miftari dhe shoferit të autobusit Manoil Trifunovski”, thuhet në njoftim.
Gjykata e Apelit e miratoi pjesërisht ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup.
Njëkohësisht, sipas paragrafit II të vendimit, vendimi miratoi ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për shpenzimet që kjo gjykatë e rrëzoi dhe e ktheu çështjen në atë pjesë në gjykatën e shkallës së parë për rigjykim.
“Ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për kërkesën pasurore juridike u refuzuan si të papranueshme, në përputhje me nenin 411, paragrafi 4 i Ligjit për Procedurën Penale”, tha Zyra e Ankesave në një deklaratë.
Vendimi me arsyet e tij, në përputhje me Ligjin për Menaxhimin e Lëvizjes së Çështjeve në Gjykata, do të publikohet i plotë dhe do të jetë i disponueshëm në faqen e internetit të gjykatës.
Në vendimin, i cili u shpall janarin e kaluar, të pandehurit u shpallën fajtorë dhe morën një total prej 39 vitesh burg.
I pandehuri Durmish Beluli, pronar i kompanisë “Durmo Tours”, atëherë u dënua me katër vjet burg, personi përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, u dënua me gjashtë vjet burg, ndërsa tre punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, të cilët akuzohen për bashkëfajësi në të njëjtin krim, u dënuan me nga pesë vjet burg secili. Shoferi i autobusit, Manoil Trifunovski, mori dënimin më të lartë me burg prej 14 vitesh. Në të njëjtën kohë, të pandehurve iu ndalua gjithashtu ushtrimi i profesionit dhe detyrave të tyre për një periudhë prej pesë vitesh.
Sipas vendimit, të pandehurit Durmish Beluli dhe Remzi Miftari nuk i janë përmbajtur rregulloreve të sigurisë, duke lejuar që një autobus teknikisht i dëmtuar të marrë pjesë në trafik, gjë që përbënte rrezik për jetën e pasagjerëve. Tre punonjësit në stacionin e kontrollit teknik, Igor Gjorgjievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, lejuan që autobusi të kalonte kontrollin teknik pavarësisht defekteve. Shoferi Manoil Trifunovski, i vetëdijshëm për mosfunksionimin e automjetit, po drejtonte autobusin me 55 pasagjerë dhe për shkak të pakujdesisë u përplas me gardhin metalik.
Gjykimin në Gjykatën Themelore Penale në Shkup e drejtoi gjykatësja Diana Gruevska Ilievska, ndërsa prokurorinë e përfaqësoi prokurori Darko Jakimovski.
Continue Reading

Lajme nga vendi

Sot u mbajt prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”

Published

on

Prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”, është më shumë se një prezantim publik pasi të gjithë të interesuarit dhe nxënësit që këtë vit për herë të parë do të regjistrohen në arsimin e mesëm nga afër u njoftuan me stafin mësimor, me drejtimet, kushtet dhe profilet që kanë shkollat e komunës së Tetovës. Ata kanë mundësi të zgjedhin se në cilën shkollë do të vazhdojnë mësimin dhe çfarë ofrojnë ato. Një gjë tashëm është e sigurte se shkollat e Komunës së Tetovës, janë të pajisura me të gjitha mjetet e nevojshme dhe procesi edukativo arsimor zhvillohet në një ambient komod dhe bashkëkohor.
Komuna e Tetovës është e përkushtuar që të ketë shkolla konkurruese jo vetëm në rajon, por edhe më gjërë!

Continue Reading

Më të lexuarat