Connect with us

Lajme nga vendi

Importi i makinave është në rritje, vetëm një e katërta e makinave janë të reja

Published

on

Interesimi për blerjen e automjeteve nga qytetarët e Maqedonisë është në rritje, edhe pse shumica e automjeteve janë të përdorura. Të dhënat e Drejtorisë Doganore të RSM tregojnë rritje të madhe të numrit të automjeteve të importuara nga jashtë në gjashtë muajt e parë të vitit 2023.

Në periudhën janar-qershor të këtij viti janë importuar gjithsej 21.307 automjete, nga të cilat 19.552 vetura, 1.634 kamionë dhe 121 autobusë. Nga flota e automjeteve të importuara, shumica e tyre importohen nga jashtë si automjete tashmë të përdorura.

Nga makinat e importuara, 4862 janë të reja, ndërsa 14690 të përdorura ose në përqindje 24.9 për qind e makinave të importuara janë të reja, ndërsa pjesa tjetër e përdorur. Kjo do të thotë se tre të katërtat e flotës së automjeteve që u sollën ishin përdorur më parë në vendet e huaja.

Sa i përket parkut të autobusëve, gjendja është edhe më dramatike, sepse vetëm gjashtë nga autobusët e importuar janë importuar si të rinj, ndërsa pjesa dërrmuese janë mjete transporti që janë përdorur jashtë vendit para se të mbërrinin në Maqedoni.

Sa i përket vjetërsisë së parkut të automjeteve, të dhënat e fundit të Drejtorisë doganore të RSM tregojnë se nuk ka ndryshime në preferencat e qytetarëve të Maqedonisë, të cilët janë të orientuar para së gjithash për blerjen e automjeteve tashmë të përdorura. Megjithatë, nga krahasimi i automjeteve të importuara në krahasim me vitet e kaluara, shihet se interesimi për blerjen e një veture të re është në rritje.

Advertisement

Pra, gjatë gjithë vitit të kaluar në Maqedoni janë importuar gjithsej 35.458 vetura. Përkundrejt kësaj, vetëm në gjashtëmujorin e parë të vitit në vend kanë hyrë 25172 automjete. Nëse ky trend vazhdon, viti 2023 mund të jetë një vit rekord për nga numri i automjeteve të importuara nga jashtë.

Enti Shtetëror i Statistikës ende nuk e ka shpallur numrin e automjeteve të regjistruara në vend, si dhe moshën mesatare të parkut të automjeteve, por është e sigurt se trendi i rritjes së motorizimit të popullsisë së Maqedonisë do të vazhdojë edhe këtë vit.

Rritja e importit të automjeteve të përdorura nga jashtë ndikohet edhe nga politika jashtëzakonisht liberale e qeverisë maqedonase, e cila, përkundër faktit se për më shumë se dy vjet e gjysmë premton ndalim të importit të automjeteve të vjetra që nuk plotësojnë standardet e emetimit EURO 5, deri më sot nuk është marrë asnjë vendim kufizues për ndalimin e importit të automjeteve të tilla.

Në mesin e vitit, qeveria maqedonase informoi se Ministria e Financave është duke përgatitur një analizë për reformat e taksimit të automjeteve dhe automjeteve të koordinuara nga Banka Botërore, e cila duhet të rezultojë në një Plan veprimi që do të përcaktojë saktësisht periudhën e heqjes së importi i automjeteve me motorë nën EURO 5.

QEVERIA SË PARË DO TË ANALIZOJË DHE MË PAS TË NDALOJË IMPORTIN E MJETEVE TË PËRDORRA NËN STANDARDIT EURO 5

Advertisement

Fjala vjen, ministri aktual i Ekonomisë, Kreshnik Bekteshi, tashmë në fillim të vitit 2021, ka premtuar se do të miratojë një vendim për ndalimin e importit të automjeteve të përdorura që nuk i plotësojnë standardet EURO 5, por ky premtim nuk është realizuar. kjo ditë.

BE-ja shpall ndalimin e eksportit të makinave të përdorura nga anëtarët e saj
E përderisa qeveria maqedonase po e vonon politikën kufizuese për importin e automjeteve të vjetra për të tretin vit radhazi, tashmë nga Bashkimi Evropian (BE) vijnë njoftime se po mendon të ndalojë eksportin e veturave të përdorura nga vendet anëtare. Kjo praktikisht do të thotë se në atë rast nuk do të mund të importohen më në Maqedoni automjete “të vjetra” nga Gjermania, Austria, Italia, Franca dhe destinacionet e tjera “të preferuara”, madje edhe nga Bullgaria fqinje.

Siç shkruan e përjavshmja serbe “Vreme”, Komisioni Evropian në fillim të korrikut ka përgatitur propozimin që automjetet e përdorura të mos mund të eksportohen dhe shiten më jashtë BE-së. Komisioni propozon një rregullore që do të zëvendësojë direktivat ekzistuese të BE-së për automjetet e mbeturinave dhe mundësinë e ripërdorimit dhe riciklimit të tyre. Kjo do të thotë se automjetet e përdorura do të bien nën kategorinë e automjeteve “në fund të jetës”. Në Evropë edhe sot në këtë kategori përfshihen gjashtë milionë automjete në vit, por me propozimin e ri të KE-së, frika se përcaktimi i këtij termi do të ishte më rigoroz.

Nuk janë dhënë ende detaje të mëtejshme nga BE-ja në lidhje me rregulloren e propozuar nga Komisioni Evropian, megjithëse rregulloret e reja thuhet se reduktojnë emetimet e dioksidit të karbonit me 12.3 milion ton deri në vitin 2035.

Serbia ndalon importin e automjeteve me motorë EURO 4 nga viti 2024
Që nga 1 janari 2024, qeveria e Serbisë ka ndaluar importin e automjeteve të përdorura me standarde të emetimit nën EURO 5. Po ashtu, vendimi i autoriteteve të fqinjit verior parasheh që nga viti 2025 të ndërpritet importi i automjeteve me standardin EURO 5, përkatësisht në Serbi do të mund të importohen vetëm automjete të prodhuara pas vitit 2014.

Advertisement
Advertisement

Lajme nga vendi

68 persona dyshohen për tragjedinë në Koçan, po merren në pyetje dëshmitarët

Published

on

Prokurori Publik i Shtetit nuk sheh pengesa që hetimi për zjarrin në Koçan, i cili mori jetën e 62 personave, të përfundojë deri më 17 qershor, siç parasheh afati ligjor prej tre muajsh. Pa zbuluar detaje, prokurori tha se hetimi është në një fazë shumë të rëndësishme dhe dëshmitarët aktualisht po merren në pyetje si në Koçan ashtu edhe në Shkup. Sipas Kocevskit, nuk ka selektivizëm në hetim. Ai përsëriti sot, siç deklaroi edhe më parë Alsat, se hetimi mund të zgjerohet për të përfshirë të dyshuar të ri.

“Dëshmitarët po merren aktualisht në pyetje, si edhe të dëmtuarit dhe persona të tjerë që dinë diçka rreth ngjarjes. Ndërkohë, ata po koordinohen edhe me ekspertët në lidhje me atë që duhet të kryhet ekspertizë. Pra, nuk ka selektivizëm deri më tani, nuk do të ketë as në të ardhmen. Unë tashmë thashë për një media, kështu që derisa të përfundojë hetimi, zgjerim i mundshëm është i mundur, megjithatë, kjo varet nga provat dhe ajo që do të sigurojnë prokurorët publikë”, tha Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Përpara tragjedisë në Koçan, qeveria filloi procedurë për shkarkimin e Kocevskit, e cila tani është e pezulluar. Nëse kjo procedurë do të vazhdojë apo jo, për Kocevskin, është vendim politik.

“E kam thënë disa herë këtë, kështu që është vendim politik. Për momentin, që nga fillimi i procedurës, nuk kam pasur asnjë presion apo kërcënim në këtë drejtim”, theksoi Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Hetimi në Koçan filloi menjëherë pas tragjedisë, më 17 mars, dhe prokuroria ka tre muaj kohë për të përgatitur aktakuzë. 13 prokurorë po punojnë në hetimin, i cili është zgjeruar disa herë deri më tani, dhe i cili deri më tani ka përfshirë 68 persona fizikë dhe tre juridikë. /Alsat.mk

Advertisement
Continue Reading

Lajme nga vendi

Gjykata e Apelit ua rriti dënimet disa prej të akuzuarëve në rastin “Llaskarca”

Published

on

Gjykata e Apelit në Shkup i hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e disa prej të pandehurve në rastin “Laskarci”, i cili ka të bëjë me aksidentin me autobus që ndodhi në vitin 2019, në të cilin humbën jetën 16 udhëtarë dhe u lënduan mbi 30, ndërsa pjesërisht e mbështeti ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup, në një mënyrë që i rriti dënimet me burg pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmish Beluli, nga 4 në 10 vjet, personit përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, nga 6 në 10 vjet dhe nga 5 në 7 vjet burg për dy punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski dhe Goran Dukovski.
“Dënimet e punonjësit të tretë në stacionin e kontrollit teknik, Jane Bovarovski, dhe shoferit të autobusit, Manoil Trifunovski, mbeten të njëjta, 5 dhe 14 vjet burg. Seanca publike në Gjykatën e Apelit u mbajt më 2 prill të këtij viti, dhe pas kryerjes së këshillimeve dhe votimit në një pjesë të mbyllur të seancës më 17 prill 2025, gjykata nxori një vendim, i cili, siç informon, hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmishi Beluli, si dhe tre punonjësve në stacionin e kontrollit teknik Igor Gjorgjiovski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, dhe pranoi pjesërisht ankesat e personit përgjegjës për transportin në kompani, të pandehurit Remzi Miftari dhe shoferit të autobusit Manoil Trifunovski”, thuhet në njoftim.
Gjykata e Apelit e miratoi pjesërisht ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup.
Njëkohësisht, sipas paragrafit II të vendimit, vendimi miratoi ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për shpenzimet që kjo gjykatë e rrëzoi dhe e ktheu çështjen në atë pjesë në gjykatën e shkallës së parë për rigjykim.
“Ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për kërkesën pasurore juridike u refuzuan si të papranueshme, në përputhje me nenin 411, paragrafi 4 i Ligjit për Procedurën Penale”, tha Zyra e Ankesave në një deklaratë.
Vendimi me arsyet e tij, në përputhje me Ligjin për Menaxhimin e Lëvizjes së Çështjeve në Gjykata, do të publikohet i plotë dhe do të jetë i disponueshëm në faqen e internetit të gjykatës.
Në vendimin, i cili u shpall janarin e kaluar, të pandehurit u shpallën fajtorë dhe morën një total prej 39 vitesh burg.
I pandehuri Durmish Beluli, pronar i kompanisë “Durmo Tours”, atëherë u dënua me katër vjet burg, personi përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, u dënua me gjashtë vjet burg, ndërsa tre punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, të cilët akuzohen për bashkëfajësi në të njëjtin krim, u dënuan me nga pesë vjet burg secili. Shoferi i autobusit, Manoil Trifunovski, mori dënimin më të lartë me burg prej 14 vitesh. Në të njëjtën kohë, të pandehurve iu ndalua gjithashtu ushtrimi i profesionit dhe detyrave të tyre për një periudhë prej pesë vitesh.
Sipas vendimit, të pandehurit Durmish Beluli dhe Remzi Miftari nuk i janë përmbajtur rregulloreve të sigurisë, duke lejuar që një autobus teknikisht i dëmtuar të marrë pjesë në trafik, gjë që përbënte rrezik për jetën e pasagjerëve. Tre punonjësit në stacionin e kontrollit teknik, Igor Gjorgjievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, lejuan që autobusi të kalonte kontrollin teknik pavarësisht defekteve. Shoferi Manoil Trifunovski, i vetëdijshëm për mosfunksionimin e automjetit, po drejtonte autobusin me 55 pasagjerë dhe për shkak të pakujdesisë u përplas me gardhin metalik.
Gjykimin në Gjykatën Themelore Penale në Shkup e drejtoi gjykatësja Diana Gruevska Ilievska, ndërsa prokurorinë e përfaqësoi prokurori Darko Jakimovski.
Continue Reading

Lajme nga vendi

Sot u mbajt prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”

Published

on

Prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”, është më shumë se një prezantim publik pasi të gjithë të interesuarit dhe nxënësit që këtë vit për herë të parë do të regjistrohen në arsimin e mesëm nga afër u njoftuan me stafin mësimor, me drejtimet, kushtet dhe profilet që kanë shkollat e komunës së Tetovës. Ata kanë mundësi të zgjedhin se në cilën shkollë do të vazhdojnë mësimin dhe çfarë ofrojnë ato. Një gjë tashëm është e sigurte se shkollat e Komunës së Tetovës, janë të pajisura me të gjitha mjetet e nevojshme dhe procesi edukativo arsimor zhvillohet në një ambient komod dhe bashkëkohor.
Komuna e Tetovës është e përkushtuar që të ketë shkolla konkurruese jo vetëm në rajon, por edhe më gjërë!

Continue Reading

Më të lexuarat