Lajme nga vendi
Raporti i SHBA-së: Në RMV janë vërejtur martesa të hershme, brutalitet policor ndaj të burgosurve dhe mbrojtje e dobët për refugjatët
Raporti i SHBA-së për të Drejtat e Njeriut në Maqedoninë e Veriut për vitin 2024 ngre shqetësime serioze për sigurinë dhe dinjitetin e individëve. Pavarësisht ndalimeve ligjore, raporti thotë se pati raste të besueshme të keqtrajtimit dhe përdorimit të forcës së tepruar nga policia ndaj të paraburgosurve. Në komunitetin rom, por edhe mes shqiptarëve thuhet se ka pasur martesa të hershme dhe të detyruara. Refugjatët dhe migrantët, veçanërisht gratë dhe fëmijët, ishin të ekspozuar ndaj trafikimit dhe kthimeve të detyruara pa procedura ligjore. Pavarësisht përmirësimeve ligjore për refugjatët kosovarë, proceset e azilit mbetën të dobëta, me mungesë përkthimi dhe vonesa në dokumentacion, transmeton Portalb.mk.
Raporti nënvizon se kushtetuta dhe ligjet e ndalojnë torturën dhe trajtimet çnjerëzore ose poshtëruese. Megjithatë, pati raportime të besueshme për përdorim force të tepruar nga policia dhe rojet e burgjeve ndaj të paraburgosurve. Disa raste u hetuan nga autoritetet, përfshirë edhe njësitë e specializuara të Prokurorisë. Megjithëse pati ndjekje penale, problemet me trajtim të papërshtatshëm vazhduan të raportoheshin, edhe pse pandëshkueshmëria nuk u konsiderua shqetësim i madh.
“Kushtetuta dhe ligji i ndalonin praktika të tilla, por kishte raportime të besueshme se zyrtarët qeveritarë ndonjëherë i përdornin ato. Kushtetuta ndalon çdo formë torture, trajtimi ose ndëshkimi çnjerëzor ose poshtërues. Ligji kriminalizonte torturën dhe format e tjera të trajtimit ose ndëshkimit çnjerëzor ose poshtërues të kryera nga agjentët qeveritarë ose përfaqësuesit e tyre. Dënimi i përcaktuar varionte nga tre deri në tetë vjet burg. Për rastet e rënduara, ligji përcaktonte një dënim minimal prej katër vjetësh burg. Ligji gjithashtu kriminalizonte akte më pak të rënda, të tilla si përfshirja në frikësim, keqtrajtim ose sjellje poshtëruese të kryera nga agjentët qeveritarë.
Kishte pretendime se policia abuzonte me të paraburgosurit dhe të burgosurit dhe përdorte forcë të tepruar. Qeveria hetoi dhe ndoqi penalisht pretendime të besueshme. Njësia e Standardeve Profesionale e Ministrisë së Brendshme raportoi se gjatë shtatë muajve të parë të vitit, iu përgjigj 37 ankesave për forcë të tepruar nga zyrtarët e policisë dhe mbështeti tre nga ankesat”, thuhet në raport.

Njësia e specializuar e Prokurorisë për Krimin e Organizuar dhe Korrupsionin (PNKOK) për policinë dhe rojet e burgjeve thuhet se shqyrtoi akuzat penale për torturë ose trajtim dhe ndëshkim mizor, çnjerëzor ose degradues nga policia dhe rojet e burgjeve.
“Që nga 25 gushti, njësia e PNKOK-së hetoi dy raste që përfshinin shtatë të pandehur, që rrjedhin nga raportet e viteve 2023 dhe 2024 për keqtrajtim (brutalitet) të të paraburgosurve. PNKOK-ja ia kaloi njërën nga dy rastet një zyre tjetër prokurorie për hetime të mëtejshme. Që nga 31 korriku, Zyra e Mekanizmit të Kontrollit të Qytetarëve e avokatit të popullit mori 13 akuza për përdorim të tepruar të forcës, sjellje të pahijshme joprofesionale ose të panevojshme, ose brutalitet nga zyrtarëz e policisë dhe rojet e burgjeve. Pandëshkueshmëria nuk u përmend si një problem i rëndësishëm”, thuhet në raport.
Martesa e fëmijëve
Mosha minimale për martesë është 18 vjeç, me përjashtime nga gjykata për moshat 16–18 në raste të veçanta. Ligji zbatohet përgjithësisht mirë, por martesat e hershme dhe të detyruara ndodhin ende, sidomos në komunitetin rom. Avokati i Popullit trajtoi dy raste të vajzave të mitura në martesa joformale, me ndërhyrje sociale për një prej tyre.
“Mosha minimale ligjore për martesë ishte 18 vjeç. Autoritetet e zbatuan në mënyrë efektive ligjin. Një gjykatë mund të lëshonte një leje martese për persona midis moshës 16 dhe 18 vjeç nëse i gjente ata mendërisht dhe fizikisht të aftë për martesë. Martesat e hershme dhe të detyruara ndodhën në komunitetin rom dhe, në një masë shumë më të vogël, në disa komunitete shqiptare dhe të tjera. Sipas OJQ-ve lokale, martesat e hershme dhe të detyruara në komunitetin rom përbënin 15-20 përqind të numrit të përgjithshëm të martesave të hershme dhe të detyruara në vend.
Avokati i Popullit shqyrtoi dy raste të vajzave të mitura që jetonin në martesa joformale me partnerë të rritur. Avokati i Popullit kërkoi ndihmë nga Qendra e Punës Sociale për të kthyer njërën nga vajzat e mitura në familjen e saj, ndërsa rasti i dytë u pushua”, nënvizon raporti.
Mbrojtja e refugjatëve
Qeveria bashkëpunon me UNHCR dhe OJQ-të për të ofruar ndihmë për refugjatët dhe azilkërkuesit. Refugjatëve u jepen dokumente identiteti, por shpesh me vonesa dhe pa numër personal, gjë që kufizon qasjen në shërbime.
Fëmijët e pashoqëruar nuk marrin gjithmonë mbrojtje adekuate. Migrantët dhe refugjatët janë të rrezikuar nga trafikimi, veçanërisht ata që kalojnë ilegalisht ose janë në tranzit.
“Qendra për Punë Sociale emëroi kujdestarë për fëmijët e pashoqëruar të ndaluar në qendrat e tranzitit, por nuk mori masa shtesë për akomodim alternativ ose ndonjë masë tjetër specifike për mbrojtjen e fëmijëve. Migrantët dhe refugjatët që kalonin kontrabandë përmes vendit ose tranzitonin nëpër të, veçanërisht gratë dhe fëmijët e pashoqëruar, ishin të prekshëm ndaj trafikimit.
Qeveria u lëshoi dokumente identiteti refugjatëve të njohur dhe personave nën mbrojtje plotësuese; autoritetet shpesh vonuan lëshimin e dokumenteve të identitetit për azilkërkuesit e rinj. Këto dokumente identiteti nuk përmbanin numër identifikimi personal, gjë që kufizonte aksesin në disa shërbime qeveritare, duke përfshirë programet e arsimit dhe të mirëqenies sociale”, thuhet në raport.
Sigurimi i azilit të parë
Ligji lejon kërkesat për azil dhe mbrojtje, dhe të drejtën për shqyrtim të procedurave. Megjithatë, pati shqetësime për kthime të migrantëve pa procedurë ligjore, mungesë përkthyesish dhe vonesa në procedura.
Mungesa e informacionit i pengon azilkërkuesit të marrin vendime të informuara. Gjykatat administrative shpesh nuk trajtojnë kërkesat bazuar në meritat e tyre.
“Ligji parashikonte dhënien e azilit ose statusit të refugjatit, dhe qeveria kishte një sistem për ofrimin e mbrojtjes për refugjatët. Të gjithë personat që u është dhënë mbrojtje ndërkombëtare kishin qasje në të njëjtën mbrojtje sociale si shtetasit.
Korniza ligjore parashikonte mbrojtje procedurale dhe shqyrtim të procedurës së azilit, dhe sipas UNHCR-së, qeveria në përgjithësi respektonte të drejtën për të kërkuar azil. Megjithatë, UNHCR rekomandoi koordinim më të mirë midis institucioneve qeveritare përgjegjëse dhe vendeve fqinje.
Shoqata e Avokatëve të Rinj Maqedonas raportoi raste të autoriteteve që kthenin migrantët në vendet fqinje nga ku ata hynë (kryesisht Greqi, ndonjëherë Serbi) pa ndonjë proces formal ligjor ose vlerësim të duhur të nevojave të tyre. Shumica e migrantëve u ofruan vullnetarisht për t’u kthyer në Greqi, por disa, sipas raportimeve, u detyruan të ktheheshin kundër vullnetit të tyre dhe pa një proces të rregullt ligjor. Që nga 31 korriku, numri i individëve që u arratisën mbeti shumë i lartë, me 99 përqind të personave që largoheshin nga vendi menjëherë pas aplikimit për azil, sipas avokatëve.
Ndodhën mosmarrëveshje në nivel gjyqësor, dhe pati pretendime se gjykatat administrative nuk arritën të vendosnin bazuar në meritat e kërkesave për azil. Shërbimet e përkthimit mungonin, duke penguar kështu mundësinë e shumë azilkërkuesve për të marrë pjesë në seancat dëgjimore ballë për ballë”, thuhet në raport.
UNHCR raportoi se u ishte dhënë vetëm akses i kufizuar për migrantët e akomoduar në Qendrat e Përkohshme të Tranzitit. Vëzhguesit vunë re se individët nuk ishin gjithmonë në gjendje të merrnin vendime të informuara në lidhje me aplikimin për azil për shkak të mungesës së informacionit të disponueshëm.
Rivendosja e refugjatëve
Vendi nuk pranon refugjatë për rivendosje, por lejon natyralizimin për ata me mbrojtje plotësuese pas tetë vitesh qëndrimi. Në dhjetor 2023, u miratuan ndryshime ligjore që lejojnë refugjatët nga Kosova të aplikojnë për qëndrim të përhershëm, duke u ofruar një proces të thjeshtuar. Shtetësia e dyfishtë nuk lejohet për personat me një kombësi tjetër në lindje.
“Vendi nuk pranonte refugjatë për rivendosje. Ligji parashikonte natyralizimin e refugjatëve që banonin në vend sipas kushteve paksa preferenciale. Individët të cilëve u është dhënë mbrojtje plotësuese mund të natyralizoheshin vetëm pasi të kishin banuar ligjërisht në vend për tetë vjet.
Në dhjetor 2023, parlamenti miratoi ndryshimet në Ligjin për të huajt duke u mundësuar të gjithë refugjatëve nga Kosova me mbrojtje plotësuese, përfshirë ata statusi i të cilëve kishte pushuar më parë, të aplikonin për qëndrim të përhershëm. Organizatat joqeveritare dhe avokatët e përshëndetën miratimin e ndryshimeve si një arritje të rëndësishme në avancimin e një zgjidhjeje për refugjatët nga Kosova, shumë prej të cilëve mbërritën në vend që nga viti 1999. Këto ndryshime u dhanë refugjatëve një proces të thjeshtuar për të aplikuar për qëndrim të përhershëm me kusht që ata të mos kishin munguar nga vendi për më shumë se gjashtë muaj.
Vendi nuk lejoi shtetësi të dyfishtë për ata me një kombësi të ndryshme në lindje të interesuar për të marrë shtetësi”, thuhet në raport.
Kujtojmë se probleme të ngjashme adresoi në fund të vitit të kaluar edhe Studimi i mbështetur nga veprimi i përbashkët i Bashkimit Evropian dhe Këshillit të Evropës. Në të thuhej se trafikimi i fëmijëve, shfrytëzimit seksual, trafikimi i fëmijëve me qëllim shfrytëzimi për punë, martesat e detyruara ekspolatimi i punëtorëve dhe lypja janë në rritje në Maqedoninë e Veriut. Në studim thuhej se numri më i madh i viktimave të zbuluara në 5 vitet e fundit janë fëmijët viktima të martesave të detyruara.
Lajme nga vendi
Jozyrtarisht ky është draft-ligji për përfaqësim të drejtë, vlerësuar pozitivisht nga Venecia (DOKUMENT)
Iliria News Agency (INA) ka siguruar versionin e draft-ligjit për Përfaqësim Adekuat dhe të Drejtë, të dorëzuar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut në Komisionin e Venecias.
Drafti ka marrë vlerësim pozitiv nga ekspertët ndërkombëtarë, duke theksuar rëndësinë e tij për garantimin e përfaqësimit të barabartë të të gjitha komuniteteve në institucionet publike dhe organet shtetërore.
Ky draft-ligj siç thuhet ka për qëllim të sigurojë:
Përfaqësim proporcional të qytetarëve sipas të dhënave të fundit të regjistrimit të popullsisë;
Trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët në punësim dhe avancim në administratën publike;
Monitorim dhe analiza të vazhdueshme për të garantuar barazinë dhe përfshirjen e komuniteteve;
Krijimin e mekanizmave institucionalë për të përmirësuar përfaqësimin e komuniteteve të nën-përfaqësuara.
Draft-ligji është përgatitur duke respektuar parimet kushtetuese, standardet ndërkombëtare dhe synon të forcojë kohezionin social dhe përfshirjen qytetare në nivelin qendror dhe lokal, përcjell INA. Për këtë projekt-ligj që pritet të marrë dritë jeshile në Kuvend, pritet të hapet debat parlamentar por edhe në opinionin publik.
Më poshtë gjendet projekt-ligji i plotë në shqip, i përkthyer nga versioni i Komisionit të Venecias, ndërsa në link teksti origjinal KËTU:
PROJEKT-LIGJI PËR PËRFAQËSIM ADEKUAT DHE TË DREJTË
(Përkthim profesional nga versioni anglisht i CDL-REF(2025)037)
Lënda e rregullimit
Neni 1
(1) Me këtë ligj rregullohet respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe në institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si vlerë themelore e rendit kushtetues të Republikës së Maqedonisë së Veriut.
Përkufizime
Neni 2
(1) Për qëllimet e këtij ligji, termat e mëposhtëm kanë kuptimin si vijon:
Përfaqësim adekuat është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, i cili përafërsisht pasqyron pjesëmarrjen e tyre në popullsi, sipas të dhënave të regjistrimit të fundit të popullsisë.
Përfaqësim i drejtë është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, duke siguruar trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët, me respektimin e rregullave të kompetencës dhe integritetit që rregullojnë administratën publike.
Qëllimet
Neni 3
(1) Qëllimi i këtij ligji është respektimi, afirmimi dhe promovimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.
(2) Ky ligj siguron qasje të barabartë në punësim dhe avancim në punë, pjesëmarrje dhe përfaqësim të qytetarëve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si dhe nxit përfshirjen dhe forcimin e kohezionit shoqëror përmes vendosjes së mekanizmave institucionalë dhe proceduralë.
Fusha e zbatimit
Neni 4
(1) Respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, në përputhje me këtë ligj, zbatohet në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.
Parimet
Neni 5
(1) Përfaqësimi adekuat dhe i drejtë, si vlerë themelore e rendit kushtetues, realizohet në përputhje me parimet e:
mosdiskriminimit dhe mundësive të barabarta;
meritës, profesionalizmit, kompetencës dhe integritetit;
transparencës dhe llogaridhënies në proceset e punësimit dhe avancimit;
përfshirjes dhe kohezionit shoqëror.
Deklarimi i lirë i përkatësisë
Neni 6
(1) Çdo qytetar ka të drejtë të deklarojë lirisht përkatësinë e tij ose të saj ndaj cilitdo komunitet në shtet. Kjo e drejtë ushtrohet individualisht ose së bashku me qytetarë të tjerë që u përkasin të njëjtit ose një komuniteti tjetër, pa asnjë formë detyrimi.
(2) Deklarimi i përkatësisë etnike është vullnetar.
(3) Qytetari ka të drejtë të mos deklarojë përkatësinë e tij ose të saj ndaj asnjë komuniteti. Mosdeklarimi nuk mund të ndikojë në ushtrimin e të drejtave dhe lirive të tij ose të saj, as në pozitën e tij ose të saj juridike.
(4) Deklarimi i lirë i përkatësisë së qytetarëve mund të kushtëzohet me kritere objektive me qëllim parandalimin e keqpërdorimit të deklarimit arbitrar.
Bazat për zbatimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë
Neni 7
(1) Qytetarët që u përkasin të gjitha komuniteteve gëzojnë përfaqësim adekuat dhe të drejtë në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet.
(2) Përfaqësimi sipas paragrafit (1) realizohet në bazë të rezultateve të regjistrimit të fundit të popullsisë, të drejtave të fituara dhe marrëveshjeve ndërkombëtare që janë pjesë përbërëse e rendit juridik të brendshëm, në përputhje me Kushtetutën.
(3) Respektimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë duhet të sigurojë trajtim të barabartë për të gjithë qytetarët, pa diskriminim, dhe të zbatohet në përputhje me parimet e barazisë, meritës dhe kompetencës profesionale.
(4) Trajtimi preferencial për arritjen dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të komuniteteve të nënpërfaqësuara, me qëllim sigurimin e barazisë efektive, nuk konsiderohet diskriminim.
Masat për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë
Neni 8
(1) Organet shtetërore dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet, në përputhje me Kushtetutën dhe ligjin, ndërmarrin masa për të siguruar barazi të plotë dhe efektive të qytetarëve, me qëllim respektimin, afirmimin, promovimin dhe mbrojtjen e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve.
(2) Vëmendje e veçantë i kushtohet masave për përmirësimin e përfaqësimit të qytetarëve që u përkasin komuniteteve të nënpërfaqësuara në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e sektorit publik.
Trupi koordinues për monitorimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë
Neni 9
(1) Me qëllim monitorimin e gjendjes dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë, themelohet Trupi Koordinues për Zbatimin e Përfaqësimit Adekuat dhe të Drejtë të Qeverisë (në vijim: Trupi Koordinues).
(2) Trupi Koordinues funksionon në bashkëpunim me Agjencinë për Nëpunës Administrativë (në vijim: Agjencia).
(3) Përbërja e Trupit Koordinues përcaktohet nga Qeveria. Trupi drejtohet nga njëri prej zëvendëskryeministrave dhe përbëhet nga ministra, një përfaqësues i Agjencisë, një përfaqësues i Avokatit të Popullit, një përfaqësues i Komisionit për Parandalimin dhe Mbrojtjen nga Diskriminimi dhe një përfaqësues i komunitetit akademik.
(4) Organizimi dhe mënyra e punës së Trupit Koordinues rregullohen me akt të propozuar nga Trupi Koordinues dhe të miratuar nga Qeveria.
(5) Trupi Koordinues, me iniciativë të vet ose me propozim të një institucioni kompetent, mund të propozojë rishikimin e politikave, programeve dhe planeve për punësim dhe avancim në sektorin publik, me qëllim përmirësimin e përfaqësimit.
(6) Trupi Koordinues monitoron dhe vlerëson zbatimin e të drejtave të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, si dhe gjendjen e marrëdhënieve ndëretnike në sektorin publik, dhe në këtë bazë propozon masa për promovimin e barazisë, përfshirjes dhe efikasitetit të administratës publike.
Monitorimi dhe analiza e gjendjes lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë
Neni 10
(1) Trupi Koordinues, në bashkëpunim me Agjencinë, monitoron dhe analizon rregullisht zbatimin e masave dhe aktiviteteve për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë dhe përgatit raport të paktën një herë në vit, i cili i paraqitet Qeverisë.
(2) Me kërkesë të Trupit Koordinues, të gjitha organet kompetente janë të detyruara që brenda 30 ditëve nga marrja e kërkesës të dorëzojnë të dhëna dhe informacione lidhur me gjendjen e përfaqësimit.
(3) Të dhënat dhe informacionet përfshijnë veçanërisht:
të dhëna statistikore mbi përfaqësimin;
të dhëna nga regjistri i të punësuarve në sektorin publik;
të dhëna për masat e zbatuara dhe nivelin e zbatimit të tyre;
informacione mbi vështirësitë në zbatim;
shpenzimet financiare vjetore;
masat dhe shpenzimet e planifikuara për vitin e ardhshëm fiskal;
dhe informacione të tjera.
(4) Gjatë përpunimit dhe dorëzimit të të dhënave personale respektohen dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale.
(5) Në rast të mosdorëzimit të të dhënave brenda afatit, Trupi Koordinues e njofton Qeverinë me raport të veçantë.
Planifikimi i punësimit
Neni 11
(1) Agjencia, në bashkëpunim me Trupin Koordinues, miraton metodologji për planifikimin e punësimit në sektorin publik në përputhje me parimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.
(2) Gjatë planifikimit vjetor të punësimit, institucionet publike janë të detyruara të marrin parasysh planin e shpërndarjes së punësimeve të reja, të përgatitur sipas metodologjisë.
(3) Shpërndarja bazohet në përqindjen e përfaqësimit të të punësuarve në fillim të vitit kalendarik, duke marrë parasysh të dhënat e regjistrimit të fundit të popullsisë dhe përfaqësimin në nivel qendror dhe/ose lokal.
(4) Nëse konstatohet mbipërfaqësim i një komuniteti, Trupi Koordinues propozon masa për rishpërndarjen e punësimeve të reja. Në institucionet ku përfaqësimi adekuat është arritur ose tejkaluar, nuk planifikohen punësime të reja mbi këtë bazë për aq kohë sa kjo gjendje vazhdon.
Ngritja e ndërgjegjësimit publik
Neni 12
(1) Institucionet e sektorit publik ndërmarrin aktivitete për ngritjen e ndërgjegjësimit publik, promovimin e edukimit dhe zhvillimit profesional lidhur me zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.
(2) Këto aktivitete mund të përfshijnë trajnime, fushata publike, seminare, konsultime, mbështetje për përgatitjen e akteve të brendshme, udhëzime dhe forma të tjera edukimi dhe informimi.
(3) Trupi Koordinues, përmes raportit vjetor drejtuar Qeverisë, paraqet edhe informacion mbi aktivitetet e ndërmarra dhe rekomandime për përmirësim.
(4) Mjetet financiare sigurohen nga buxhetet e institucioneve kompetente dhe nga burime të tjera në përputhje me ligjin.
Promovimi dhe edukimi
Neni 13
(1) Institucionet e sektorit publik, brenda kapaciteteve dhe kompetencave të tyre, inkurajojnë pjesëmarrjen e të punësuarve nga të gjitha komunitetet në programe arsimimi, trajnimi dhe zhvillimi profesional, me qëllim përmirësimin e kompetencave dhe zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.
Dispozita kalimtare dhe përfundimtare
Neni 14
(1) Aktet nënligjore të parashikuara me këtë ligj miratohen brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e tij.
(2) Qeveria, brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e këtij ligji, përgatit rishikimin e të gjitha ligjeve që përmbajnë dispozita lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë dhe paraqet propozime për harmonizimin e tyre.
Hyrja në fuqi
Neni 15
(1) Ky ligj hyn në fuqi ditën e tetë nga data e publikimit në “Fletoren Zyrtare të Republikës së Maqedonisë së Veriut”.

Lajme nga vendi
Moti me diell dhe vranësira të vogla, temperatura deri në 13 gradë
Moti sot me diell dhe me vranësira të vogla deri në mesatare. Në orët e mëngjesit në disa vende do të ketë paraqitje të mjegullës. Do të fryjë erë e dobët deri në mesatare nga drejtimi veriperëndimorë. Temperatura minimale do të jetë në interval prej -6 deri në 0, ndërsa ajo maksimale do të arrij nga 9 deri në 13 gradë.
Në Shkup paradite në disa pjesë të luginës do të ketë paraqitje të mjegullës. Gjatë ditës moti do të jetë me diell. Temperatura minimale do të ulet në -5, ndërsa ajo maksimale do të arrij në 9 gradë Celsiusë.
Lajme nga vendi
Konfiskohen vegla pune dhe rroba në dy raste të ndryshme në autostradën Tabanoc–Kumanovë
Nga Ministria e Punëve të Brendshme njoftojnë se gjatë ditës së djeshme, në autostradën Tabanoc–Kumanovë, në dy raste të ndara, kanë privuar nga liria B.I. (38) nga Kumanova dhe B.S. (41) nga Shkupi.

Fillimisht, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Golf”, me targa të Kumanovës, të drejtuar nga B.I. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 272 copë mallra të ndryshme të brenduara, pa dokumentacion përkatës. Mallrat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.

MPB njofton se në rastin e dytë, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Mercedes”, me targa të Shkupit, të drejtuar nga B.S. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 174 copë vegla të ndryshme pune, elektrike dhe me bateri, gjithashtu pa dokumentacion. Automjeti dhe veglat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.
Pas dokumentimit të plotë të rasteve, do të parashtrohen kallëzimet përkatëse.
-
Lajme nga vendi2 months agoBilall Kasami : Mega projekti që po bëhet realitet investim prej 70 milionë denarëve Tetova po transformohet
-
Lajme nga vendi1 month agoUniversiteti i Tetovës shpreh ngushëllime për vdekjen e studentes Daorsa Spahija
-
Lajme nga vendi2 months agoEdhe LSDM del me vlerësimet e saj: Me këtë rezultat, VMRO-DPMNE do të kishte 52 deputetë, kurse ne 21

