Connect with us

Lajme nga vendi

Shkaku i aksidentit të autobusit në afërsi të Laskarcit nuk është i natyrës mekanike, ka dëshmuar eksperti në seancën e sotme

Published

on

Shkaku i aksidentit të autobusit nuk është i natyrës mekanike, ka thënë eksperti Damjan Mirçevski, pjesë e ekipit që ka përgatitur ekspertizën mekanike për aksidentin e autobusit në afërsi të Laskarcit, i cili sot është marrë në pyetje nga mbrojtja në Gjykatën Themelore Penale Shkup.

I pyetur nëse do të kishte pasur frenim para aksidentit do të kishte lënë gjurmë në asfalt, ai u përgjigj se nuk do të pajtohej që për të shmangur aksidentin e trafikut që ka ndodhur, e vetmja mundësi ishte frenimi para aksidentit.

“Nuk mendoj se asnjë lloj frenimi do të kishte parandaluar aksidentin në komunikacion, por me një sistem të menaxhimit korrekt autobusi mund të menaxhohet siç duhet”, tha ai.

I pyetur nëse ndonjë nga drejtuesit e këtij autobusi ka reaguar për mosfunksionimin e frenave, ai u përgjigj se, siç tha, “nga sa kemi analizuar nuk ka të dhëna të tilla”.

Më pas personi i aftë u ekzaminua në lidhje me gjendjen e rrugës në të cilën lëvizte autobusi, si dhe rëndësinë e kontrollit teknik periodik.

Advertisement

Në pyetjen e prokurorit publik “a pajtoheni me mua se ngasja e autobusit të paregjistruar për 16 ditë është rrethanë që tregon qëndrimin e transportuesit ndaj obligimeve të tij ndaj trafikut”, përgjigja e ekspertit ishte “nuk e kemi audituar punën. të transportuesit, as nuk jemi një organ inspektues që ka autoritetin për të kontrolluar punën e ndonjë kompanie.”

Gjykata gjithashtu i bëri pyetje ekspertit i cili pyeti për treguesit në panelin e kontrollit që ishin ngjitur, të cilit eksperti iu përgjigj se në momentin e inspektimit nuk kishte ngjitje dhe tregoi se kjo mund të jetë rezultat i një periudhe të gjatë. e kohës dhe ndryshimit të kushteve të motit ai ishte në autobus i ekspozuar.

Me këqyrjen e këtij eksperti ka përfunduar ekzaminimi i ekipit që ka përgatitur superekspertizën mekanike dhe gjykimi vazhdon më 4 maj me ekspertizën e ekipit që ka përgatitur superekspertizën e trafikut.

Superekspertiza e urdhëruar nga Gjykata në dhjetor 2021 është refuzuar nga fakultetet shtetërore, me arsyetimin se ekspertët e tyre tashmë kanë marrë pjesë në ekspertizën e mëparshme, ose nuk kanë qenë kompetent për të. Pas refuzimit të kolegjeve, lënda është dërguar në Byronë e Ekspertizës Ligjore, e cila ka aftësinë të formojë një ekip ekspertësh të licencuar për të kryer një superekspertizë. Super eksperti mbërriti në Krivichen në dhjetor. Më pas ka pasur fillimin formal të procesit, pas së cilës ka filluar dëgjimi i ekspertëve që kanë përgatitur raportin e superekspertëve, i cili është ende në vazhdim.

Të pandehur në rastin e aksidentit në afërsi të Laskarcit, i ndodhur më 13 shkurt 2019, ku humbën jetën 16 persona dhe u plagosën rreth 30, është Durmish Beluli, pronari i kompanisë “Durmo Tours”, personi përgjegjës për transportin në kompania Ramzi Miftari dhe shoferi i autobusit Manoil Trifunovski të cilët akuzohen për vepra të rënda kundër sigurisë së njerëzve dhe pronës në komunikacion. Ndërkaq për të njëjtën vepër akuzohen tre punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgjievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarski.

Advertisement

Procesi gjyqësor për aksidentin e nisur në shtator të vitit 2019 e udhëheq gjyqtarja Diana Gruevska Ilievska, ndërsa përfaqësues i prokurorisë është prokurori publik, Darko Jakimovski.a1on.

Advertisement

Lajme nga vendi

Qytetarët çojnë “Safe City” në Kushtetuese

Published

on

Disa qytetarët përmes një nisme i janë drejtuar Gjykatës Kushtetuese për të vlerësuar kushtetutshmërinë e sistemit Safe City. Sipas tyre, përmes dërgimit të sms porosive bëhet shkelja e të drejtave dhe lirive të njeriut, keqpërdoren të dhënat personale dhe cenon sigurinë në trafik.

Përveç nismës në kushtetuese, grupi iniciues ka dorëzuar edhe kallëzim penal kundër ministrit të Brendshëm, Pançe Toshkovski mbi dyshimet për shpërdorim me detyrën zyrtare, punë të pandërgjegjshme dhe keqpërdorim i të dhënave personale. Në nismë është potencuar edhe drejtësia selektive dhe diskriminimi gjeografik.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Strasburgu e obligon Maqedoninë: Brenda 3 muajve duhet të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike

Published

on

Maqedonia humbi rastin në Gjykatën Evropiane për të Drejtat e Njeriut – shteti është i detyruar brenda tre muajve të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike ndaj kompanive private, sepse nuk janë respektuar vendimet e gjykatave që kanë marrë fuqi ligjore, përcjell TV21. Vendimi konstaton se me të ashtuquajturat “korniza” nga Ligji për Ekzekutimin, është shkelur Neni 6 i Konventës Evropiane – e drejta për një proces të drejtë dhe për ekzekutimin e vendimeve gjyqësore.

Avokati Viktor Bozhinovski paralajmëron se ndërmarrjet publike nuk mund të fshihen më pas “mjeteve të nevojshme për punë” dhe do të jenë të detyruara të shlyejnë borxhet. Sipas analizave, kompanitë shtetërore detyrohen mbi 358 milionë euro, ndërsa borxhi i përgjithshëm “i brendshëm” i institucioneve në fund të marsit ka arritur 651 milionë euro.

Borxhlinjtë më të mëdhenj janë “Nomagas”, Hekurudhat – Transport dhe Infrastrukturë dhe EMV. Gjykata Evropiane thekson se mungesa e buxhetit ose e burimeve nuk mund të shërbejë si justifikim për mos-ekzekutimin e vendimeve gjyqësore./tv21.tv

Continue Reading

Lajme nga vendi

Nga 1 janari ulen shpenzimet për rrymën, KRRE i ul tarifat e rrjetit

Published

on

Komisioni Rregullator për Energjetikë ka vendosur të ulë kostot e energjisë elektrike, përcjell TV21. Nga 1 janari, tarifa për përdorimin e sistemit të shpërndarjes së energjisë elektrike Elektrodistribucioni ulet me 3.64%, ndërsa tarifa për përdorimin e sistemit të transmetimit MEPSO ulet me 2.67%. Ulje ka edhe në çmimin e MEMO, me 3.40%.

Me vendimin e sotëm, të gjitha elementet që e përbëjnë çmimin final të rrymës tashmë janë të qarta – çmimi dhe sasia me të cilën është blerë energjia elektrike, shërbimet e operatorëve të rrjetit si dhe blerjet për humbjet në sistem. Tani mbetet që furnizuesi universal EVN Home, nën mbikëqyrjen e KRRE-së, të bëjë përllogaritjen dhe të publikojë çmimet finale sipas blloqeve.

“Pjesa që KRRE rregullon në çmimin përfundimtar ka një ndikim prej rreth 36%”, deklaroi Marko Bislimoski, kryetar i KRRE-së.

Continue Reading

Më të lexuarat