Lajme nga vendi
Importi i makinave është në rritje, vetëm një e katërta e makinave janë të reja

Interesimi për blerjen e automjeteve nga qytetarët e Maqedonisë është në rritje, edhe pse shumica e automjeteve janë të përdorura. Të dhënat e Drejtorisë Doganore të RSM tregojnë rritje të madhe të numrit të automjeteve të importuara nga jashtë në gjashtë muajt e parë të vitit 2023.
Në periudhën janar-qershor të këtij viti janë importuar gjithsej 21.307 automjete, nga të cilat 19.552 vetura, 1.634 kamionë dhe 121 autobusë. Nga flota e automjeteve të importuara, shumica e tyre importohen nga jashtë si automjete tashmë të përdorura.
Nga makinat e importuara, 4862 janë të reja, ndërsa 14690 të përdorura ose në përqindje 24.9 për qind e makinave të importuara janë të reja, ndërsa pjesa tjetër e përdorur. Kjo do të thotë se tre të katërtat e flotës së automjeteve që u sollën ishin përdorur më parë në vendet e huaja.
Sa i përket parkut të autobusëve, gjendja është edhe më dramatike, sepse vetëm gjashtë nga autobusët e importuar janë importuar si të rinj, ndërsa pjesa dërrmuese janë mjete transporti që janë përdorur jashtë vendit para se të mbërrinin në Maqedoni.
Sa i përket vjetërsisë së parkut të automjeteve, të dhënat e fundit të Drejtorisë doganore të RSM tregojnë se nuk ka ndryshime në preferencat e qytetarëve të Maqedonisë, të cilët janë të orientuar para së gjithash për blerjen e automjeteve tashmë të përdorura. Megjithatë, nga krahasimi i automjeteve të importuara në krahasim me vitet e kaluara, shihet se interesimi për blerjen e një veture të re është në rritje.
Pra, gjatë gjithë vitit të kaluar në Maqedoni janë importuar gjithsej 35.458 vetura. Përkundrejt kësaj, vetëm në gjashtëmujorin e parë të vitit në vend kanë hyrë 25172 automjete. Nëse ky trend vazhdon, viti 2023 mund të jetë një vit rekord për nga numri i automjeteve të importuara nga jashtë.
Enti Shtetëror i Statistikës ende nuk e ka shpallur numrin e automjeteve të regjistruara në vend, si dhe moshën mesatare të parkut të automjeteve, por është e sigurt se trendi i rritjes së motorizimit të popullsisë së Maqedonisë do të vazhdojë edhe këtë vit.
Rritja e importit të automjeteve të përdorura nga jashtë ndikohet edhe nga politika jashtëzakonisht liberale e qeverisë maqedonase, e cila, përkundër faktit se për më shumë se dy vjet e gjysmë premton ndalim të importit të automjeteve të vjetra që nuk plotësojnë standardet e emetimit EURO 5, deri më sot nuk është marrë asnjë vendim kufizues për ndalimin e importit të automjeteve të tilla.
Në mesin e vitit, qeveria maqedonase informoi se Ministria e Financave është duke përgatitur një analizë për reformat e taksimit të automjeteve dhe automjeteve të koordinuara nga Banka Botërore, e cila duhet të rezultojë në një Plan veprimi që do të përcaktojë saktësisht periudhën e heqjes së importi i automjeteve me motorë nën EURO 5.
QEVERIA SË PARË DO TË ANALIZOJË DHE MË PAS TË NDALOJË IMPORTIN E MJETEVE TË PËRDORRA NËN STANDARDIT EURO 5
Fjala vjen, ministri aktual i Ekonomisë, Kreshnik Bekteshi, tashmë në fillim të vitit 2021, ka premtuar se do të miratojë një vendim për ndalimin e importit të automjeteve të përdorura që nuk i plotësojnë standardet EURO 5, por ky premtim nuk është realizuar. kjo ditë.
BE-ja shpall ndalimin e eksportit të makinave të përdorura nga anëtarët e saj
E përderisa qeveria maqedonase po e vonon politikën kufizuese për importin e automjeteve të vjetra për të tretin vit radhazi, tashmë nga Bashkimi Evropian (BE) vijnë njoftime se po mendon të ndalojë eksportin e veturave të përdorura nga vendet anëtare. Kjo praktikisht do të thotë se në atë rast nuk do të mund të importohen më në Maqedoni automjete “të vjetra” nga Gjermania, Austria, Italia, Franca dhe destinacionet e tjera “të preferuara”, madje edhe nga Bullgaria fqinje.
Siç shkruan e përjavshmja serbe “Vreme”, Komisioni Evropian në fillim të korrikut ka përgatitur propozimin që automjetet e përdorura të mos mund të eksportohen dhe shiten më jashtë BE-së. Komisioni propozon një rregullore që do të zëvendësojë direktivat ekzistuese të BE-së për automjetet e mbeturinave dhe mundësinë e ripërdorimit dhe riciklimit të tyre. Kjo do të thotë se automjetet e përdorura do të bien nën kategorinë e automjeteve “në fund të jetës”. Në Evropë edhe sot në këtë kategori përfshihen gjashtë milionë automjete në vit, por me propozimin e ri të KE-së, frika se përcaktimi i këtij termi do të ishte më rigoroz.
Nuk janë dhënë ende detaje të mëtejshme nga BE-ja në lidhje me rregulloren e propozuar nga Komisioni Evropian, megjithëse rregulloret e reja thuhet se reduktojnë emetimet e dioksidit të karbonit me 12.3 milion ton deri në vitin 2035.
Serbia ndalon importin e automjeteve me motorë EURO 4 nga viti 2024
Që nga 1 janari 2024, qeveria e Serbisë ka ndaluar importin e automjeteve të përdorura me standarde të emetimit nën EURO 5. Po ashtu, vendimi i autoriteteve të fqinjit verior parasheh që nga viti 2025 të ndërpritet importi i automjeteve me standardin EURO 5, përkatësisht në Serbi do të mund të importohen vetëm automjete të prodhuara pas vitit 2014.
Lajme nga vendi
Zherovjan, asfaltohet rruga në hyrje të fshatit nga bizneset lokale (VIDEO)

Në mungesë të investimeve nga institucionet lokale dhe qendrore, banorët e fshatit Zherovjan të komunës së Bogovinës, me ndihmën e afaristëve kanë asfaltuar vet rrugën në hyrje të fshatit. Hyrja në këtë fshat ishte lënë pasdore dhe ishte dëmtuar shumë ndër vite dhe kjo detyroi që banorët të vet organizohen dhe afaristët e fshatit kontribuan me rreth gjashtë mijë euro duke asfaltuar këtë pjesë të rrugës në hyrje të fshatit Zherovjan.
“ Ishte një iniciativë e shumë bizneseve që kanë kontribuar në bashkëpunim me Bashkësisë Lokale për ta rregulluar këtë rrugë, ose me mirë të themi një plagë që me vite qëndron e hapur këtu dhe është një rrugë që lidh dy regjione, pra pjesën e fshatrave rrëzë Malit Sharr dhe pjesën e fshatrave rreth Malit të Thatë, ose konkretisht I lidh dy komuna, atë të Bogovinës dhe Bërvenicës dhe është një nyje që lidhet me autostradën Tetovë-Gostivar. Ishte kjo një iniciativë e Bashkësisë Lokale, bizneseve dhe njerëzve të vullnetit të mirë, të cilët kanë financiuar asfaltimin e rrugës dhe uroj ta shfrytëzojnë të gjithë banorët e këtij rajoni dhe jo vetëm banorët e fshatit Zherovjan”, deklaroi Ismail Ferati, Kryetar i Bashkësisë Lokale të fshatit Zherovjan.
Por, infrastruktura në këtë fshat ka nevojë për ndërhyrje tjera. Nënkalimi për hyrje në fshatit Zherovjan është vetëm për një veturë. Kjo krijon kaos të vërtetë gjatë tërë kohës pasi që vozitësit janë të detyruar të presin derisa të lirohet nënkalimi dhe më pas të hyjnë ose dalin prej fshati. Situata paraqitet edhe më e rëndë gjatë muajve të verës, kur kolonat e veturave janë të gjata në këtë pritje për të kaluar nënkalimin.
“Është këtu një rrugë njëkahshe, ku sipër nënkalimit është hekurudha. Është ndërtuar në vitet e 50 ndoshta dhe tash nuk I përshtat aspak zhvillimit të fshatit apo rajonit dhe kështu me rradhë. Kemi pasur disa kërkesa deri tek Ministria e Transportit dhe drejtoritë përkatëse, do t`i drejtohemi edhe kompanisë e cila aktualisht punon në Korridorin 8 në segmentin e autostradës Tetoë-Gostivar të gjejnë një zgjidhje. Këtu gjatë verës bëhet një kaos i vërtetë. Nëse eventualisht ndërtohet edhe një nyje tjetër afër këtu, kjo do ta rëndojë edhe më shumë kaosin në hyrje të fshatit” deklaroi Ferati.
Banorët shpresojnë se do të hasin në mirëkuptim nga institucionet sepse ky nënkalim njëkahësh shkakton probleme për shumë fshatra, duke përfshirë fshatin Bogovinë, Zherovjan, Radiofcë, Tenovë, fshatra që lidhen përmes një rruge të vetme por që detyrimisht duhet të kalojnë përmes këtij nënkalimi. Nuk përjashtohet mundësia që në të ardhmen të organizohen edhe protesta nga banorët për të gjetur zgjidhje për këtë nënkalim problematik.
Lajme nga vendi
Në gjimnazin “7 Marsi” në Tetovë është regjistruar vetëm një nxënës

Në gjimnazin “7 Marsi” në Tetovë është regjistruar vetëm një nxënës. Udhëheqësia e shkollës pret që me uljen e kritereve në afatet tjera, të shtohet numri i nxënësve. Por, edhe pse është një ndër shkollat më të bukura dhe më të pajisura nga të tjerat, si me kabinete, amfiteatro dhe kushte moderne, megjithatë në gjimnazin “7 Marsi”, interesimi i nxënësve për t’u regjistruar është tejet i dobët. Arsye për mos interesimin e nxënësve është distanca dhe vendndodhja e kësaj shkolle. Drejtori thotë se vitin e ardhshëm do të ndërtohet objekt i ri në lokacion tjetër. Ismail Vllashi beson se në afatet tjera do të ulen kriteret dhe do të rritet numri i nxënësve.
“Në fillim patëm 14 nxënës që u paraqitën dhe vetëm njëri ka plotësuar kushtet për tu pranuar në shkollën tonë pra kishte mbi 60 pikë, dhe në aplikimin e dytë ka më tepër pak të interesuar. Gjithsej kemi paraparë 242 nxënës që kemi paraparë për tetë paralele, ndërsa e dini vetëm një nxënës është pranuar deri tani”, tha Ismail Vllashi, drejtor i gjimnazit “7 Marsi”.
Ndryshe nga gjimnazi “7 Marsi”, në shkollën e mesme të mjekësisë, interesimin është tejet i madh.
“Interesimi është shumë i madh, në afatin e parë kemi pranuar 403 nxënës. Drejtimi për motër infermiere është mbyllur më aplikimi si dhe kozmetika. Vende të lira ka në teknik, farmacie, fizioterapi, teknik dhëmbësh asistent dentar dhe laborant”, tha Malësore Ramadani, drejtoreshë e SH.M.M “Nikolla Shtejn”.
Ndryshe, në gjitha shkollat e mesme të Tetovës kanë mbetur edhe rreth 730 vende të lira për regjistrimin e nxënësve, shumica prej tyre në “7 Marsi” dhe shkollat profesionale.
Lajme nga vendi
Nga viti i ardhshëm, dëftesat shkollore do të shpërndahen vetëm në mënyrë elektronike

Nga viti shkollor 2025/2026, dëftesat për arsimin fillor nuk do të jenë më të shtypura, por do të lëshohen në formë elektronike. Ato do të jenë të qasshme në mënyrë digjitale për shkollat e mesme, kur nxënësit do të aplikojnë për regjistrim. Lajmin e bëri të ditur ministrja e Arsimit, Vesna Janevska, e cila tha se sistemi për lëshimin e dëftesave elektronike është tashmë funksional përmes ditarit elektronik, por zbatimi i plotë do të nisë nga viti i ardhshëm për të lejuar kohë informimi dhe përgatitjeje për prindërit dhe nxënësit.
“Fëmijët dhe prindërit realisht nuk kanë nevojë ta kenë dëftesën në dorë – është më shumë një dokument simbolik për të festuar ose për të reflektuar. Nuk po e zbatojmë këtë vit jo sepse nuk mundemi, por sepse shumë prindër dhe nxënës, sidomos në zonat rurale, nuk kanë pajisje ose qasje në internet. Njohuritë digjitale duhet të përmirësohen. Besoj se vitin e ardhshëm mbi 90% do të jenë në gjendje ta përfundojnë këtë proces në mënyrë elektronike”, deklaroi Janevska.
-
Lajme nga vendi3 years ago
Zyra e Avokatit të Popullit në Tetovë sot do të jetë e hapur
-
Lajme nga vendi3 years ago
Nesër në Maqedoni do të shpallet gjendje krize në energjetikë, nga 1 shtatori hyjnë në fuqi masat për kursim
-
Lajme nga vendi2 years ago
Kovaçevski paralajmëroi drejtor të ri të Drejtorisë për Zbatimin e Sanksioneve