Connect with us

Lajme nga vendi

Rifilloi formalisht gjykimi për rastin e “Llaskarcës”, inxhinierët do të dëshmojnë për superekspertizën

Published

on

Pas më shumë se një viti pasi u urdhërua dhe pasi u përpilua superekspertiza për aksidentin e autobusit afër Laskarcës në dhjetor të vitit 2022, sot në Gjykatën Themelore Penale të Shkupit, procesi gjyqësor filloi nga fillimi. Megjithatë, fillimi ishte vetëm formal pasi palët ranë dakord që provat e paraqitura deri më tani vetëm të lexohen dhe gjyqi vazhdonte aty ku kishte mbetur, transmeton Portalb.mk.

Në seancën e sotme u lexuan titujt e dy superekspertëve dhe emrat e inxhinierëve mekanikë e të trafikut që i i përgatitën, pasuar nga një tjetër shtyrje pasi prokurori dhe avokatët kërkojnë që shtatë inxhinierët të dëshmojnë në gjykatë. Pasi ata nuk mundeshin të pranojnë të jenë të pranishëm në seancën e sotme, dëshmia e tyre pritet në seancën e së enjtes kur kanë premtuar se do të jenë të pranishëm.

Këshilli Gjyqësor, në marrëveshje me palët në procedurë, caktoi shtatë data gjatë janarit dhe shkurtit të vitit 2023 për të përshpejtuar dinamikën e procedurës.

Gjykata paraprakisht, në fund të nëntorit, i kishte dhënë afat Byrosë për ekspertizë gjyqësore deri më 5 dhjetor të këtij viti, që të dorëzojë ekspertizën për aksidentin e autobusit në afërsi të fshatit Llaskarcë të Shkupit. Megjithatë, përkundër këtij afati, Byroja e ka dorëzuar raportin e superekspertit tek sot.

Vitin e kaluar, më 21 dhjetor, gjykata e dërgoi çështjen në Byro për ekspertizë, pasi të dyja palët në këtë proces gjyqësor – prokuroria dhe mbrojtja – kanë dorëzuar ekspertizën e tyre. Paraprakisht, Fakulteti Teknik në Manastir kishte refuzuar kryerjen e ekspertizës për shkak të mungesës së ekspertëve.

Advertisement

Që atëherë e deri më tani janë dërguar rreth dhjetë kërkesa urgjente për përgatitjen dhe dorëzimin e superekspertizës.

Zvarritja e proceseve gjyqësore ngjalli një ndjenjë revolte tek familjarët e udhëtarëve të vdekur në aksidentin e autobusit, për këtë arsye ata u mblodhën para gjykatës në mes të nëntorit dhe kërkuan drejtësi.

Aksidenti i autobusit ka ndodhur më 13 shkurt 2019, kur autobusi i “Durmo Tours” i cili lëvizte në linjën e rregullt Shkup-Gostivar doli nga autostrada afër fshatit Llaskarcë. 16 udhëtarë humbën jetën dhe 37 u plagosën. Në këtë proces gjyqësor akuzohen gjashtë persona: pronari i “Durmo Tours”, Durmish Beluli, personi përgjegjës për transport në kompani, Remzi Miftari dhe shoferi i autobusit Manoil Trifunovski, si dhe tre punonjës të stacionit të kontrollit teknik. Tre të parët akuzohen për krime të rënda kundër sigurisë së njerëzve dhe pronës në trafik, ndërsa të tjerët akuzohen për bashkëpunim në të njëjtën vepër.

Advertisement

Lajme nga vendi

Qytetarët çojnë “Safe City” në Kushtetuese

Published

on

Disa qytetarët përmes një nisme i janë drejtuar Gjykatës Kushtetuese për të vlerësuar kushtetutshmërinë e sistemit Safe City. Sipas tyre, përmes dërgimit të sms porosive bëhet shkelja e të drejtave dhe lirive të njeriut, keqpërdoren të dhënat personale dhe cenon sigurinë në trafik.

Përveç nismës në kushtetuese, grupi iniciues ka dorëzuar edhe kallëzim penal kundër ministrit të Brendshëm, Pançe Toshkovski mbi dyshimet për shpërdorim me detyrën zyrtare, punë të pandërgjegjshme dhe keqpërdorim i të dhënave personale. Në nismë është potencuar edhe drejtësia selektive dhe diskriminimi gjeografik.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Strasburgu e obligon Maqedoninë: Brenda 3 muajve duhet të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike

Published

on

Maqedonia humbi rastin në Gjykatën Evropiane për të Drejtat e Njeriut – shteti është i detyruar brenda tre muajve të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike ndaj kompanive private, sepse nuk janë respektuar vendimet e gjykatave që kanë marrë fuqi ligjore, përcjell TV21. Vendimi konstaton se me të ashtuquajturat “korniza” nga Ligji për Ekzekutimin, është shkelur Neni 6 i Konventës Evropiane – e drejta për një proces të drejtë dhe për ekzekutimin e vendimeve gjyqësore.

Avokati Viktor Bozhinovski paralajmëron se ndërmarrjet publike nuk mund të fshihen më pas “mjeteve të nevojshme për punë” dhe do të jenë të detyruara të shlyejnë borxhet. Sipas analizave, kompanitë shtetërore detyrohen mbi 358 milionë euro, ndërsa borxhi i përgjithshëm “i brendshëm” i institucioneve në fund të marsit ka arritur 651 milionë euro.

Borxhlinjtë më të mëdhenj janë “Nomagas”, Hekurudhat – Transport dhe Infrastrukturë dhe EMV. Gjykata Evropiane thekson se mungesa e buxhetit ose e burimeve nuk mund të shërbejë si justifikim për mos-ekzekutimin e vendimeve gjyqësore./tv21.tv

Continue Reading

Lajme nga vendi

Nga 1 janari ulen shpenzimet për rrymën, KRRE i ul tarifat e rrjetit

Published

on

Komisioni Rregullator për Energjetikë ka vendosur të ulë kostot e energjisë elektrike, përcjell TV21. Nga 1 janari, tarifa për përdorimin e sistemit të shpërndarjes së energjisë elektrike Elektrodistribucioni ulet me 3.64%, ndërsa tarifa për përdorimin e sistemit të transmetimit MEPSO ulet me 2.67%. Ulje ka edhe në çmimin e MEMO, me 3.40%.

Me vendimin e sotëm, të gjitha elementet që e përbëjnë çmimin final të rrymës tashmë janë të qarta – çmimi dhe sasia me të cilën është blerë energjia elektrike, shërbimet e operatorëve të rrjetit si dhe blerjet për humbjet në sistem. Tani mbetet që furnizuesi universal EVN Home, nën mbikëqyrjen e KRRE-së, të bëjë përllogaritjen dhe të publikojë çmimet finale sipas blloqeve.

“Pjesa që KRRE rregullon në çmimin përfundimtar ka një ndikim prej rreth 36%”, deklaroi Marko Bislimoski, kryetar i KRRE-së.

Continue Reading

Më të lexuarat