Lajme nga vendi
CILËSIA E RRUGËVE NË EVROPË: Maqedonia e 35-ta nga 40 shtete
Cilësia e infrastrukturës rrugore në Evropë ndryshon shumë dhe kjo temë shpesh shkakton diskutime në media. Ekzistojnë më shumë Hulumtime mbi Cilësinë e rrugëve në vendet e Kontinentit të Vjetër. Të dhënat për ranglistën e mëposhtme rrjedhin nga “Raporti për konkurrencën globale të Forumit Ekonomik Botëror për vitin 2019”, në të cilin janë vlerësuar 141 shtete. Vetëm në kuadër të Evropës, Maqedonia e Veriut renditet në vendin e 35 në Evropë me 3.4 pikë, në listën e 40 shteteve evropiane. Vonesa në rrumbullakimin e korridorit tetë ku akoma nuk kemi një autostradë moderne prej Shkupi deri në Ohër, si dhe zhagitjet dhe vonesat e riparimit edhe të autostradës Tetovë-Gostivar, Shkup-Veles, apo riparimet vetëm të pjesshme të aksit rrugor Shkup-Tetovë, që vuan për asfaltim të ri dhe mbushjen edhe të gropave vende vende, bën që Maqedonia të mos ketë një pozitë të volitshme në këtë renditje.
Për Kosovën nuk ka të dhëna në listë, ndonëse me investimet e mëdha në rrugë dhe autostrada, ajo do të merrte vendin e merituar në këtë renditje. Në anketë kanë marrë pjesë me mijëra menaxherë nga sektorë të ndryshëm ekonomikë, të cilët iu përgjigjën 78 pyetjeve, ndër të cilat ishte edhe pyetja për cilësinë e infrastrukturës rrugore në vendin e tyre. Atyre iu ofrua ta vlerësonin atë me cilësi nga 1 (jashtëzakonisht e keqe) në 7 (jashtëzakonisht e mirë).
Më dobët të renditur se Maqedonia janë vetëm Moldavia, Bosnje dhe Hercegovina , Ukraina, Rumunia dhe Malta. Rezultati i sondazhit është harta, e cila jep një pasqyrë të gjerë të cilësisë së rrugëve në Evropë dhe në të mund të shohim qartë ndarjen lindje-perëndim. Shumë ish-shtete sovjetike dhe vende në Evropën Lindore shënojnë nën 4 pikë. Në gjysmën perëndimore të Kontinentit të vjetër, shumica e vendeve shënojnë mbi 4 dhe madje mbi 5 pikë. Holanda ka rrugët më të mira në Evropë (vlerësimi 6.4), e ndjekur nga Zvicra (6.3). Këto dy shtete zënë pozitat 2 dhe 3 në listën globale dhe përballë tyre është vetëm Singapori, i cili ka rrugët më të mira në botë. Në Evropë rrugët më të mira i ka edhe Austria, Portugalia, Spanja dhe Kroacia. Nga shtetet e rajonit spikat Shqipëria që në dekadën e fundi nga një vend me pak rrugë të trashëguara nga ish sistemi komunist është shndërruar në një vend me akse modern rrugore dhe renditet në vendin e 28 me 3.9 pikë, e pasuar nga Mal i Zi .
Rrugët më të mira në Evropën Qendrore dhe Lindore gjenden në Austri (6.0 pikë) dhe Kroaci (5.6). Kroacia është një shembull interesant, duke qenë se infrastruktura rrugore e vendit është ndër më të mirat në Evropë dhe e 12-ta më e mira në botë. Duke filluar nga vitet 2000, vendi filloi një sërë projektesh ambicioze të zhvillimit të infrastrukturës rrugore, me qëllim rritjen e cilësisë së rrugëve. Duke qenë se Kroacia është një nga vendet turistike më të vizituara në Evropë, rëndësia e infrastrukturës rrugore ishte kritike dhe investimet në këtë sektor ishin të mëdha.
Një tjetër rezultat pozitiv është Turqia me 5.0 pikë , bile më shumë se disa vende të Evropës Perëndimore dhe Veriore, madje edhe mbi Norvegjinë (4.5) dhe Britaninë e madhe (4.9). Terreni i vështirë për ndërtimin e rrugëve, i përkeqësuar nga fjorde të panumërta dhe një popullsi relativisht e rrallë, shpjegon pse Norvegjia ka një rezultat më të ulët se fqinjët e saj nordikë. Përderisa tendenca e përgjithshme është e dukshme (vendet e Evropës Lindore kanë, mesatarisht, rezultate më të këqija se ato në Evropën Perëndimore dhe Veriore), megjithatë ekzistojnë dallime. Për shembull, Belgjika ka rrugë dukshëm më të këqija se fqinjët e saj. Ky kontrast është bërë edhe më i fortë duke pasur parasysh se Holanda ka cilësinë më të mirë të rrugëve në Evropë (rezultatet 6.4 krahasuar me 4.4 të Belgjikës). Dhe, natyrisht, kjo bëri që holandezët të bënin shaka me fqinjët e tyre, duke thënë se ndryshimi midis rrugëve në Holandë dhe Belgjikë nuk është vetëm i dukshëm, atë mund ta ndjeni dhe dëgjoni!
Islanda gjithashtu ka rezultate të ulëta me 4.1 pikë, ndoshta për shkak të popullsisë së saj të rrallë dhe terrenit të pavolitshëm. /koha/
Lajme nga vendi
Kasami: Me investim prej 200 mijë euro transformuam rrugën e Potokut
Kandidati i VLEN-it, për komunën e Tetovës, Bilall Kasami, në një deklaratë për media, ka thënë se Tetova dëshmoi se e vlerëson punën dhe dëshiron që ky zhvillim të vazhdojë edhe më fuqishëm.
“Sot jemi në Rrugën e Potokut, ku bashkë me rrugën 134 dhe Prohorpçinski u asfaltuan tërësisht dhe sipas standardeve bashkëkohore.
Ndërtuam rrugë të re moderne në gjatësi gati një kilometër, asfaltim i rrugës diku mbi 5.000 m2. Me investim gati 200 mijë euro apo rreth 12 milionë denarë e transformuam këtë lagje pranë çerdhes së Potokut, duke i dhënë pamje evropiane. Të dashur qytetarë të Tetovës,
Tetova e meriton këtë transformim. Tetova meriton rrugë moderne, shkolla, çerdhe, pishina dhe të gjitha kushtet për një qytet funksional, të pastër dhe modern. Punët e mira për Tetovën duhet të vazhdojnë edhe më shumë, edhe më mirë, edhe më fuqishëm me Kapitullin e Dytë të zhvillimit”, ka deklaruar Kasami.
Lajme nga vendi
Uji në Tetovë vazhdon të mos jetë i pijshëm, priten analiza më të detajuara mikrobiologjike
Në Tetovë uji vazhdon të mos jetë i pijshëm. Analizat kanë treguar se i njëjti nuk preferohet për pije, ndërsa burimi i Leshnicës vazhdon të jetë jashtë funksionit, shkaku se uji është i turbullt.
Sipas drejtorit të NPK Sharri, Valon Zeqiri, për momentin kemi 240 litra ujë në sekondë, ndërsa mungesë ka në lagjen 146 ku tash më 24 orë nuk kanë ujë për pije.
“Gjendja në Tetovë vazhdon të jetë e njëjtë. Uji vazhdon të mos jetë i pijshëm, në bazë të analizave që i kemi marr dje dhe sot nuk e preferojmë që të pihet pasi që presim analiza më të detajuara mikrobiologjike që i kemi bërë dhe ata analiza presim që nesër t’i marrim rezultatet dhe të dalim me rezultate konkrete.
Për sasinë e ujit kemi 240 litra ujë në sekondë së bashku me puset që i kemi aktivizuar dhe filtër stacioni vazhdon të jetë akoma jashtë funksionit, pasi që kemi ujë të turbullt dhe në bazë të reshurve që kanë rënë mbrëmë kemi ujë të turbullt nga burimet e Leshnicës”, tha për “TV21” Valon Zeqiri – Drejtor i NPK Sharri.
Lajme nga vendi
Grabitja në Gostivar/ Paraburgim për dy policët
Policëve të dyshuar për grabitjen në artarinë e Gostivarit i është caktuar masa e paraburgimit prej 30 ditëve. Për personat e tjerë të përfshirë në krim, vazhdojnë hetimet. Gjykata ka vlerësuar se ekziston rreziku për të dëmtuar provat dhe për të ndikuar në hetim, prandaj dy nëpunësve policorë i ka caktuar masa kujdesi.
Ndërkohë hetimet vazhdojnë për të identifikuar personat e tjerë. Jo zyrtarisht në mesin e tyre që kanë ndihmuar policët të grabisin 18 kilogram ari ka edhe shtetas të huaj. Të gjitha pistat e hetimit janë të hapura.
“Janë thirrur disa persona në biseda informative. Aktualisht procedurë ka ndaj atyre për të cilët ka dëshmi”, thonë nga Prokuroria.
Grupi hetimor ka arritur të zbardh disa elemente nga ngjarja. Duke parë incizimet nga kamerat e sigurisë, hetimi ka treguar se dy ditë para grabitjes të dyshuarit e përfshirë i kanë treguar trajektoren e lëvizjes grabitësve dhe në ditën e grabitjes i kanë përcjell me vetura të policisë dy automjetet me të cilët u krye grabitja, njëra prej të cilave më pas u gjet e djegur disa kilometra larg vendit të krimit, ndërsa tjetra veturë u gjet e braktisur në hyrje të Kërçovës.
As policia dhe as organi i akuzës nuk ka dhënë më shumë informacione pas bastisjes së kryer në disa lokacione. Nuk dihet nëse është gjetur ose jo sasia e arit të vjedhur. Grabitja ndodhi më 10 tetor. Personat ishin maskuar dhe kanë arritur të marrin sasinë e arit duke kërcënuar me armë pronarin e artarisë. Ndaj policëve pritet të merren masa ndëshkuese edhe nga Kontrolli i Brendshëm i MPB-së./ Alsat.mk

