Connect with us

Uncategorized

Shkup, panairi i patundshmërive të Dubait! Citi Casa rikthehet në hapësirat e COWORK21 më 31 maj dhe 1 qershor

Published

on

Pas një ngjarjeje të suksesshme muajin e kaluar, Citi Casa kthehet ne Shkup me oferta ekskluzive për shitje të pronave premium në Dubai.

Në hapësirat e CoWork21 në Shkup do të mbahet Panairi i dytë i promovimit të pronave te patundshme në Dubai, më 31 Maj dhe 1 Qershor. Gjatë këtyre dy ditëve të panairit do të ketë oferta te veçanta për shitje, dhënie me qira apo edhe rishitje të pronave në Dubai.

Stafi i Citi Casa do të ofroj informacione për zonat më fitimprurëse për investime, menaxhime të plota të pronës me 0% taksa, por fitime të larta nga qiraja dhe mbrojtje e jashtëzakonshme për investitorët.

Më 31 Maj dhe 1 Qershor do të bëhet prezantim live nga DAMAC Properties – një nga ndërtuesit më të njohur në Dubai, Konsultime individuale me ekspertë të pasurive të patundshme nga Dubai.

 

Advertisement
Advertisement

Uncategorized

Bilall Kasami “ndez motorët” për fitoren e 2 nëntorit, viziton shtabet e lagjeve Teteks dhe Migjeni

Published

on

Kryetari i Tetovës ka nisur aktivitetet në kuadër të fushatës pë raundin e dytë të zgjedhjeve lokale, me çka ka takuar aktivistët e lagjeve Teteks 1, Teteks 2 dhe Migjeni.

“Sot pata kënaqësinë të vizitoj fabrikën Molika, një nga Sonte zhvilluam takim me aktivistët tanë në shtabet e lagjeve Teteks 1, Teteks 2 dhe Migjeni, me njerëzit që më 19 tetor na dhuruan fitore të qartë e bindëse”.

“Kjo mbështetje është dëshmi e besimit që qytetarët kanë ndaj punës sonë, përkushtimit dhe vizionit për një Tetovë moderne, të pastër dhe me zhvillim të qëndrueshëm”, ka shkruar Kasami në Facebook.

Ai më tej thekson se “me të njëjtin bashkim e energji, më 2 nëntor do ta kurorëzojmë fitoren përfundimtare dhe do ta çojmë Tetovën edhe më përpara”.

Continue Reading

Uncategorized

Aktivisti i flaktë i BDI-së, Zeka Fazlija jep dorëheqje nga organet partiake

Published

on

Aktivisti i njohur i lagjes Drenovec, Zeka Fazlija, i njohur si një ndër përfaqësuesit kryesorë të krahut të luftës të Ali Ahmetit në këtë lagje, ka njoftuar dorëheqjen e tij nga të gjitha obligimet partiake në kuadër të BDI-së.

Në njoftimin e tij, Fazlija thekson se arsyeja e dorëheqjes janë shkaqe morale ku sipas tij, nuk është përmbushur detyra e marrë përsipër në lagjen e tij.

“Për arsye morale, që nuk u përmbush detyra e marrë përsipër në lagjen time, jap dorëheqjen nga obligimet partiake,”, ka shkruar ne Facebook Fazlija.

Dorëheqja e tij shihet si një sinjal i pakënaqësive të brendshme në strukturat lokale të AKI-së në Tetovë.

Advertisement
Continue Reading

Uncategorized

E pamundur të bëhet zgjidhje për transportin publik – Sërish kaos

Published

on

Banorët e Shkupit, assesi të shpëtojnë nga kaosi me transportin publik. Edhe sot, shumë prej tyre u detyruan të presin me orë të tëra për të arritur në destinacionet e tyre.

Disa pritnin mbi 40 minuta e disa tjerë më shumë se një orë për të gjetur një vend në autobusët e stërmbushur.

“Kur erdha këtu shkruante se pas katër minutash do të vijë, nuk erdhi, pas kësaj shkruante 18 minuta por nuk kishte. Ja tani që një orë e gjysmë e pres linjën me numër 16”, tha një qytetar.

”Sa kohë pritni? Rreth 40 minuta. Dyshi herë vjen e here jo, për në punë pres por edhe për kthim është njëjtë”, u shpreh një qytetar tjetër.

”Një orë e gjysmë presim. Cilën linjë e prisni? Linjën me numër 16, të gjithë këtu presin atë. E dini ku qëndron problemi? Jo, nuk e di por dikush e dinë dhe nuk tregojnë”, theksoi një qytetar.

Advertisement

Nga Ndërmarrja e Qarkullimit Publik përmes një komunikate njoftuan shkurt se kanë marrë njoftim nga furnizuesi se do të ketë ndërprerje të furnizimit me gaz, gjë që mund të shkaktojë reduktim në disa linja.

“ Të nderuar përdorues të transportit publik në qytetin e Shkupit. Sipas informacionit të marrë nga “NOMAGAS”, se do të ketë ndërprerje të furnizimit me gaz natyror deri më 17.10.2025, ju informojmë se ndryshimi i orareve është i mundshëm”, thonë nga NQP – Shkup.

Përveç këtij problemi, javë më parë kishte edhe reduktime nga ana e transportuesve privatë, për shkak të borxhit që ndërmarrja kishte ndaj tyre. Pas pagesës së një sasie të borxhit, transportuesit privatë u rikthyen në qarkullim.

Continue Reading

Më të lexuarat