Connect with us

Lajme nga vendi

Izet Mexhiti nuk e përjashton mundësinë të kandidojë për kryetar të Komunës së Çairit.

Published

on

Zëvendëskryeministri i parë dhe njëherësh ministri i Mjedisit Jetësor dhe Planifikimit Hapësinor, Izet Mexhiti, ka deklaruar në emisionin “24 Analiza” se nuk përjashton mundësinë për të kandiduar sërish për kryetar të Komunës së Çairit, një post që e ka mbajtur më parë me sukses për disa mandate.

Mexhiti theksoi se aktualisht janë duke u zhvilluar anketa të brendshme në kuadër të partisë së tij për të testuar potencialin elektoral të kandidatëve të ndryshëm. Sipas tij, këto analiza do të ndihmojnë në përzgjedhjen e kandidatëve më të denjë dhe më të pranueshëm për qytetarët në secilën komunë ku opozita shqiptare synon të garojë.

“Ne nuk kemi frikë. Jemi të fokusuar te zgjedhjet lokale, te një program i mirë dhe kandidatët e duhur. Këto zgjedhje do të jenë një konfirmim i fitores së arritur në zgjedhjet e fundit parlamentare, ku opozita shqiptare mori mbi 107.000 vota. Ky është një moment historik për opozitën shqiptare”, u shpreh Mexhiti, transmeton Zhurnal.mk.

Duke folur për përgatitjet për zgjedhjet lokale që pritet të zhvillohen në vitin 2025, Mexhiti tregoi ambicie të qarta për të fituar shumicën e komunave me shumicë shqiptare. Ai përmendi veçanërisht komunat kyçe si Tetova, Çairi, Gostivari, Dibra dhe Struga, si zona ku opozita shqiptare ka gjasa të larta për fitore.

“Gara reale zhvillohet në 17 komuna shqiptare dhe ne presim të fitojmë në shumicën prej tyre. Kemi terren të favorshëm, përkrahje qytetare dhe struktura të konsoliduara. Po analizojmë terrenin dhe në bazë të të dhënave do të marrim vendime strategjike për kandidaturat”, shtoi Mexhiti.

Advertisement

Në lidhje me marrëdhëniet me partnerët qeveritarë dhe mundësinë e bashkëpunimeve elektorale, ai ishte i qartë: nuk do të ketë negociata për mbështetje në rrethin e parë, ndërsa bashkëpunimi eventual do të shqyrtohet vetëm në rrethin e dytë të zgjedhjeve.

“BDI dëshiron ta kandidojë Bujar Osmanin për Çair dhe atyre u është e qartë se kandidat tjetër nuk është në lojë. Për ne është me rëndësi ta fitojmë Çairin. Po bëhen analiza dhe nuk e përjashtoj opsionin që të kandidoj për kryetar të Çairit”, deklaroi ai, duke nënvizuar vendosmërinë për të mos lejuar humbjen e kësaj komune strategjike.
Përparësia e Mexhitit në Çair dhe bilanci elektoral

Izet Mexhiti gëzon një profil të lartë në komunën e Çairit dhe konsiderohet si një ndër politikanët më me ndikim në këtë zonë. Krahasuar me Bujar Osmanin, që përflitet si kandidat i BDI-së për këtë komunë, Mexhiti ka një përparësi të dukshme në perceptimin publik dhe në besueshmërinë elektorale.

Që nga hyrja e tij në politikë, Mexhiti nuk ka pësuar asnjë humbje në asnjë cikël zgjedhor, gjë që e bën atë një nga figurat më të qëndrueshme dhe të suksesshme në skenën politike shqiptare në Maqedoninë e Veriut. Përvoja e tij si ish-kryetar i Çairit dhe si drejtues qeveritar e bën një kandidat të fortë dhe të besueshëm për sërish marrjen e drejtimit të kësaj komune me rëndësi simbolike dhe strategjike.

Në një klimë të polarizuar politike, ku partitë shqiptare po përballen me sfida të mëdha përfaqësimi, kandidatura e Izet Mexhitit do të shihej jo vetëm si një test i fuqisë së opozitës shqiptare, por edhe si një përballje e drejtpërdrejtë midis dy vizioneve politike për Çairin dhe për shqiptarët në përgjithësi.

Advertisement

Në muajt në vijim, vendimet për kandidaturat dhe strategjitë elektorale pritet të qartësohen më tej, por një gjë është e sigurt: Çairi do të jetë një ndër betejat më të ashpra politike në zgjedhjet lokale të ardhshme, shkruan Zhurnal.mk

Lajme nga vendi

Jozyrtarisht ky është draft-ligji për përfaqësim të drejtë, vlerësuar pozitivisht nga Venecia (DOKUMENT)

Published

on

Iliria News Agency (INA) ka siguruar versionin e draft-ligjit për Përfaqësim Adekuat dhe të Drejtë, të dorëzuar nga Qeveria e Republikës së Maqedonisë së Veriut në Komisionin e Venecias.

Drafti ka marrë vlerësim pozitiv nga ekspertët ndërkombëtarë, duke theksuar rëndësinë e tij për garantimin e përfaqësimit të barabartë të të gjitha komuniteteve në institucionet publike dhe organet shtetërore.

Ky draft-ligj siç thuhet ka për qëllim të sigurojë:

Përfaqësim proporcional të qytetarëve sipas të dhënave të fundit të regjistrimit të popullsisë;

Trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët në punësim dhe avancim në administratën publike;

Advertisement

Monitorim dhe analiza të vazhdueshme për të garantuar barazinë dhe përfshirjen e komuniteteve;

Krijimin e mekanizmave institucionalë për të përmirësuar përfaqësimin e komuniteteve të nën-përfaqësuara.

Draft-ligji është përgatitur duke respektuar parimet kushtetuese, standardet ndërkombëtare dhe synon të forcojë kohezionin social dhe përfshirjen qytetare në nivelin qendror dhe lokal, përcjell INA. Për këtë projekt-ligj që pritet të marrë dritë jeshile në Kuvend, pritet të hapet debat parlamentar por edhe në opinionin publik.

Më poshtë gjendet projekt-ligji i plotë në shqip, i përkthyer nga versioni i Komisionit të Venecias, ndërsa në link teksti origjinal KËTU:

PROJEKT-LIGJI PËR PËRFAQËSIM ADEKUAT DHE TË DREJTË

Advertisement

(Përkthim profesional nga versioni anglisht i CDL-REF(2025)037)

Lënda e rregullimit

Neni 1

(1) Me këtë ligj rregullohet respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe në institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si vlerë themelore e rendit kushtetues të Republikës së Maqedonisë së Veriut.

Përkufizime

Advertisement

Neni 2

(1) Për qëllimet e këtij ligji, termat e mëposhtëm kanë kuptimin si vijon:

Përfaqësim adekuat është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, i cili përafërsisht pasqyron pjesëmarrjen e tyre në popullsi, sipas të dhënave të regjistrimit të fundit të popullsisë.

Përfaqësim i drejtë është përfaqësimi i qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, duke siguruar trajtim të drejtë dhe mundësi të barabarta për të gjithë qytetarët, me respektimin e rregullave të kompetencës dhe integritetit që rregullojnë administratën publike.

Qëllimet

Advertisement

Neni 3

(1) Qëllimi i këtij ligji është respektimi, afirmimi dhe promovimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.

(2) Ky ligj siguron qasje të barabartë në punësim dhe avancim në punë, pjesëmarrje dhe përfaqësim të qytetarëve në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet, si dhe nxit përfshirjen dhe forcimin e kohezionit shoqëror përmes vendosjes së mekanizmave institucionalë dhe proceduralë.

Fusha e zbatimit

Neni 4

Advertisement

(1) Respektimi, afirmimi, promovimi dhe monitorimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, në përputhje me këtë ligj, zbatohet në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike në të gjitha nivelet.

Parimet

Neni 5

(1) Përfaqësimi adekuat dhe i drejtë, si vlerë themelore e rendit kushtetues, realizohet në përputhje me parimet e:

mosdiskriminimit dhe mundësive të barabarta;

Advertisement

meritës, profesionalizmit, kompetencës dhe integritetit;

transparencës dhe llogaridhënies në proceset e punësimit dhe avancimit;

përfshirjes dhe kohezionit shoqëror.

Deklarimi i lirë i përkatësisë

Neni 6

Advertisement

(1) Çdo qytetar ka të drejtë të deklarojë lirisht përkatësinë e tij ose të saj ndaj cilitdo komunitet në shtet. Kjo e drejtë ushtrohet individualisht ose së bashku me qytetarë të tjerë që u përkasin të njëjtit ose një komuniteti tjetër, pa asnjë formë detyrimi.

(2) Deklarimi i përkatësisë etnike është vullnetar.

(3) Qytetari ka të drejtë të mos deklarojë përkatësinë e tij ose të saj ndaj asnjë komuniteti. Mosdeklarimi nuk mund të ndikojë në ushtrimin e të drejtave dhe lirive të tij ose të saj, as në pozitën e tij ose të saj juridike.

(4) Deklarimi i lirë i përkatësisë së qytetarëve mund të kushtëzohet me kritere objektive me qëllim parandalimin e keqpërdorimit të deklarimit arbitrar.

Bazat për zbatimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Advertisement

Neni 7

(1) Qytetarët që u përkasin të gjitha komuniteteve gëzojnë përfaqësim adekuat dhe të drejtë në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet.

(2) Përfaqësimi sipas paragrafit (1) realizohet në bazë të rezultateve të regjistrimit të fundit të popullsisë, të drejtave të fituara dhe marrëveshjeve ndërkombëtare që janë pjesë përbërëse e rendit juridik të brendshëm, në përputhje me Kushtetutën.

(3) Respektimi i përfaqësimit adekuat dhe të drejtë duhet të sigurojë trajtim të barabartë për të gjithë qytetarët, pa diskriminim, dhe të zbatohet në përputhje me parimet e barazisë, meritës dhe kompetencës profesionale.

(4) Trajtimi preferencial për arritjen dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të komuniteteve të nënpërfaqësuara, me qëllim sigurimin e barazisë efektive, nuk konsiderohet diskriminim.

Advertisement

Masat për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Neni 8

(1) Organet shtetërore dhe institucionet e tjera publike, në të gjitha nivelet, në përputhje me Kushtetutën dhe ligjin, ndërmarrin masa për të siguruar barazi të plotë dhe efektive të qytetarëve, me qëllim respektimin, afirmimin, promovimin dhe mbrojtjen e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve.

(2) Vëmendje e veçantë i kushtohet masave për përmirësimin e përfaqësimit të qytetarëve që u përkasin komuniteteve të nënpërfaqësuara në organet e pushtetit shtetëror dhe institucionet e sektorit publik.

Trupi koordinues për monitorimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë

Advertisement

Neni 9

(1) Me qëllim monitorimin e gjendjes dhe promovimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë, themelohet Trupi Koordinues për Zbatimin e Përfaqësimit Adekuat dhe të Drejtë të Qeverisë (në vijim: Trupi Koordinues).

(2) Trupi Koordinues funksionon në bashkëpunim me Agjencinë për Nëpunës Administrativë (në vijim: Agjencia).

(3) Përbërja e Trupit Koordinues përcaktohet nga Qeveria. Trupi drejtohet nga njëri prej zëvendëskryeministrave dhe përbëhet nga ministra, një përfaqësues i Agjencisë, një përfaqësues i Avokatit të Popullit, një përfaqësues i Komisionit për Parandalimin dhe Mbrojtjen nga Diskriminimi dhe një përfaqësues i komunitetit akademik.

(4) Organizimi dhe mënyra e punës së Trupit Koordinues rregullohen me akt të propozuar nga Trupi Koordinues dhe të miratuar nga Qeveria.

Advertisement

(5) Trupi Koordinues, me iniciativë të vet ose me propozim të një institucioni kompetent, mund të propozojë rishikimin e politikave, programeve dhe planeve për punësim dhe avancim në sektorin publik, me qëllim përmirësimin e përfaqësimit.

(6) Trupi Koordinues monitoron dhe vlerëson zbatimin e të drejtave të qytetarëve që u përkasin të gjitha komuniteteve, si dhe gjendjen e marrëdhënieve ndëretnike në sektorin publik, dhe në këtë bazë propozon masa për promovimin e barazisë, përfshirjes dhe efikasitetit të administratës publike.

Monitorimi dhe analiza e gjendjes lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë

Neni 10

(1) Trupi Koordinues, në bashkëpunim me Agjencinë, monitoron dhe analizon rregullisht zbatimin e masave dhe aktiviteteve për sigurimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë dhe përgatit raport të paktën një herë në vit, i cili i paraqitet Qeverisë.

Advertisement

(2) Me kërkesë të Trupit Koordinues, të gjitha organet kompetente janë të detyruara që brenda 30 ditëve nga marrja e kërkesës të dorëzojnë të dhëna dhe informacione lidhur me gjendjen e përfaqësimit.

(3) Të dhënat dhe informacionet përfshijnë veçanërisht:

të dhëna statistikore mbi përfaqësimin;

të dhëna nga regjistri i të punësuarve në sektorin publik;

të dhëna për masat e zbatuara dhe nivelin e zbatimit të tyre;

Advertisement

informacione mbi vështirësitë në zbatim;

shpenzimet financiare vjetore;

masat dhe shpenzimet e planifikuara për vitin e ardhshëm fiskal;

dhe informacione të tjera.

(4) Gjatë përpunimit dhe dorëzimit të të dhënave personale respektohen dispozitat e Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale.

Advertisement

(5) Në rast të mosdorëzimit të të dhënave brenda afatit, Trupi Koordinues e njofton Qeverinë me raport të veçantë.

Planifikimi i punësimit

Neni 11

(1) Agjencia, në bashkëpunim me Trupin Koordinues, miraton metodologji për planifikimin e punësimit në sektorin publik në përputhje me parimin e përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

(2) Gjatë planifikimit vjetor të punësimit, institucionet publike janë të detyruara të marrin parasysh planin e shpërndarjes së punësimeve të reja, të përgatitur sipas metodologjisë.

Advertisement

(3) Shpërndarja bazohet në përqindjen e përfaqësimit të të punësuarve në fillim të vitit kalendarik, duke marrë parasysh të dhënat e regjistrimit të fundit të popullsisë dhe përfaqësimin në nivel qendror dhe/ose lokal.

(4) Nëse konstatohet mbipërfaqësim i një komuniteti, Trupi Koordinues propozon masa për rishpërndarjen e punësimeve të reja. Në institucionet ku përfaqësimi adekuat është arritur ose tejkaluar, nuk planifikohen punësime të reja mbi këtë bazë për aq kohë sa kjo gjendje vazhdon.

Ngritja e ndërgjegjësimit publik

Neni 12

(1) Institucionet e sektorit publik ndërmarrin aktivitete për ngritjen e ndërgjegjësimit publik, promovimin e edukimit dhe zhvillimit profesional lidhur me zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

Advertisement

(2) Këto aktivitete mund të përfshijnë trajnime, fushata publike, seminare, konsultime, mbështetje për përgatitjen e akteve të brendshme, udhëzime dhe forma të tjera edukimi dhe informimi.

(3) Trupi Koordinues, përmes raportit vjetor drejtuar Qeverisë, paraqet edhe informacion mbi aktivitetet e ndërmarra dhe rekomandime për përmirësim.

(4) Mjetet financiare sigurohen nga buxhetet e institucioneve kompetente dhe nga burime të tjera në përputhje me ligjin.

Promovimi dhe edukimi

Neni 13

Advertisement

(1) Institucionet e sektorit publik, brenda kapaciteteve dhe kompetencave të tyre, inkurajojnë pjesëmarrjen e të punësuarve nga të gjitha komunitetet në programe arsimimi, trajnimi dhe zhvillimi profesional, me qëllim përmirësimin e kompetencave dhe zbatimin e parimit të përfaqësimit adekuat dhe të drejtë.

Dispozita kalimtare dhe përfundimtare

Neni 14

(1) Aktet nënligjore të parashikuara me këtë ligj miratohen brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e tij.

(2) Qeveria, brenda gjashtë muajve nga hyrja në fuqi e këtij ligji, përgatit rishikimin e të gjitha ligjeve që përmbajnë dispozita lidhur me përfaqësimin adekuat dhe të drejtë dhe paraqet propozime për harmonizimin e tyre.

Advertisement

Hyrja në fuqi

Neni 15

(1) Ky ligj hyn në fuqi ditën e tetë nga data e publikimit në “Fletoren Zyrtare të Republikës së Maqedonisë së Veriut”.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Moti me diell dhe vranësira të vogla, temperatura deri në 13 gradë

Published

on

Moti sot me diell dhe me vranësira të vogla deri në mesatare. Në orët e mëngjesit në disa vende do të ketë paraqitje të mjegullës. Do të fryjë erë e dobët deri në mesatare nga drejtimi veriperëndimorë. Temperatura minimale do të jetë në interval prej -6 deri në 0, ndërsa ajo maksimale do të arrij nga 9 deri në 13 gradë.

Në Shkup paradite në disa pjesë të luginës do të ketë paraqitje të mjegullës. Gjatë ditës moti do të jetë me diell. Temperatura minimale do të ulet në -5, ndërsa ajo maksimale do të arrij në 9 gradë Celsiusë.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Konfiskohen vegla pune dhe rroba në dy raste të ndryshme në autostradën Tabanoc–Kumanovë

Published

on

Nga Ministria e Punëve të Brendshme njoftojnë se gjatë ditës së djeshme, në autostradën Tabanoc–Kumanovë, në dy raste të ndara, kanë privuar nga liria B.I. (38) nga Kumanova dhe B.S. (41) nga Shkupi.

Fillimisht, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Golf”, me targa të Kumanovës, të drejtuar nga B.I. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 272 copë mallra të ndryshme të brenduara, pa dokumentacion përkatës. Mallrat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.

MPB njofton se në rastin e dytë, nëpunësit policorë ndaluan një automjet pasagjerësh të tipit “Mercedes”, me targa të Shkupit, të drejtuar nga B.S. Gjatë kontrollit të automjetit u gjetën 174 copë vegla të ndryshme pune, elektrike dhe me bateri, gjithashtu pa dokumentacion. Automjeti dhe veglat u sekuestruan, ndërsa personi u privua nga liria.

Pas dokumentimit të plotë të rasteve, do të parashtrohen kallëzimet përkatëse.

Continue Reading

Më të lexuarat