Connect with us

Lajme nga vendi

Shteti i paguan 350.000 euro në vit Bankës evropiane pasi Arsovska nuk e ndërton metronë e autobusëve

Published

on

Nga buxheti i shtetit, Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH) i paguhen 350 mijë euro në vit interes, sepse kryetarja Danela Arsovska nuk i përdor paratë nga kredia prej 70 milionë euro për futjen e Buss transit sistem (BRT), gjegjësisht nuk e ndërton metronë e autobusëve në Shkup, raporton Sdk, transmeton Portalb.mk.

Paratë mbeten të paprekura, përkatsisht nuk shfrytëzohen dhe për këtë arsye shteti paguan interes, sepse Arsovska që nga ardhja në detyrë në nëntorin e kaluar tha se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve. Ajo tha se ishte projekt i paraardhësit të saj Petre Shilegov dhe qytetarët e kanë zgjedhur atë dhe projektin e saj për 250 autobusë ekologjikë. Paratë nuk mund të ripërdoren dhe të përdoren për projekt tjetër, sepse në marrëveshjen me BERZH-it thuhet se është miratuar pikërisht sepse BRT vlerësohet shumë nga ekspertët evropianë si një projekt i gjelbër që do të mundësojë transport miqësor ndaj mjedisit dhe më të shpejtë në qytet.

Ministria e Financave disa herë ka kërkuar përgjigje nga Arsovska se çfarë planifikon të bëjë me këtë projekt, por ajo nuk i përfill dhe nuk u përgjigjet pyetjeve dhe thirrjeve të tyre.

“Zbatimi i projektit për futjen e transportit BRT është në kompetencë të Qytetit të Shkupit, nga ku Ministria e Financave edhe pse në disa raste ka dërguar kërkesë me shkrim, nuk ka marrë komente për statusin dhe planet për realizimin të projektit. Kushtet për përdorimin e fondeve përcaktohen me Marrëveshjen e huasë. Duke qenë se nuk ka filluar zbatimi i projektit, sipas marrëveshjes, fondet nuk janë tërhequr dhe janë në llogari të BERZH-it. Sipas kushteve të fondeve të patërhequra paguhet interes prej 0.5% në vit”, thanë nga Ministria e Financave.

Kredia prej 70 milionë eurosh është miratuar nga BERZH-i vitin e kaluar në prill dhe është menduar për futjen e dy linjave nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe dhe nga Kisella Voda në Butel. Kredia është marrë nga shteti dhe është nënshkruar nga ministri i Financave Fatmir Besimi, Ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoj Boçvarski, ish-kryetari Petre Shilegov dhe përfaqësuesi i BERZH-it në vend Andi Aranitasi. Në tetor në faqen e BERZH-it u publikua tenderi ndërkombëtar për futjen e BRT-së në Shkup, për të cilin Arsovska e ndërpreu procedurën pas marrjes së detyrës.

Advertisement

“Projekti do të mbështesë përpjekjet e qytetit në trajtimin e sfidave të transportit publik në mënyrë më efikase dhe më të strukturuar, përmes përgatitjes dhe zbatimit të një plani të qëndrueshëm të lëvizshmërisë urbane. Ballafaqimi me ndotjen në Shkup është prioritet dhe mirëpresim përkushtimin e autoriteteve për veprim të vendosur dhe të shpejtë, ku BERZH është i gatshëm për mbështetje të plotë, gjë që e tregon edhe nënshkrimi i sotëm i këtij projekti”, tha përfaqësuesi i BERZH-it në vend Andi Aranitasi gjatë nënshkrimit të huasë.

Kryetarja Arsovska në muajt e fundit nuk tregon nëse zyrtarisht e ka njoftuar BERZH-in dhe Qeverinë se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve. Ajo vazhdimisht refuzon t’u përgjigjet pyetjeve gazetareske për këtë temë, ashtu siç refuzon t’i përgjigjet Ministrisë së Financave dhe Ministrisë së Transportit dhe Lidhjeve.

Në korrik të këtij viti ajo tha se janë duke u zhvilluar negociata dhe kur të përfundojnë do ta informojë opinionin. E pyetur se pse po i zhvillon negociatat kur tha se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve dhe nëse kjo do të thotë se po tërhiqet nga deklarata fillestare, Arsovska nuk dha përgjigje konkrete por tha se po punon në interes të qytetarëve me qëllim që të kenë edhe transport publik cilësor.

Projektin e metrosë së autobusëve Qyteti e kanë bërë me ekspertë të huaj, për dy linjat, nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe dhe nga Buteli në Kisela Vodë, linja perëndim-lindje është e gjatë 12.8 km në një drejtim, me 21 stacione. dhe veri- jug është 10.4 km e gjatë dhe ka 20 stacione autobusi. Sipas vlerësimeve fillestare, numri i përafërt i pasagjerëve që do të përdorin itinerarin e parë do të ishte rreth 65,000 në ditë. Me zbatimin e fazës së parë, pritej që koha e udhëtimit nga 70 minutat e tanishme të zvogëlohet për më shumë se 50 për qind, frekuenca e autobusëve të rritet në 3-4 minuta dhe nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe të arrihet për 35 minuta.

Advertisement
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Lajme nga vendi

Qytetarët çojnë “Safe City” në Kushtetuese

Published

on

Disa qytetarët përmes një nisme i janë drejtuar Gjykatës Kushtetuese për të vlerësuar kushtetutshmërinë e sistemit Safe City. Sipas tyre, përmes dërgimit të sms porosive bëhet shkelja e të drejtave dhe lirive të njeriut, keqpërdoren të dhënat personale dhe cenon sigurinë në trafik.

Përveç nismës në kushtetuese, grupi iniciues ka dorëzuar edhe kallëzim penal kundër ministrit të Brendshëm, Pançe Toshkovski mbi dyshimet për shpërdorim me detyrën zyrtare, punë të pandërgjegjshme dhe keqpërdorim i të dhënave personale. Në nismë është potencuar edhe drejtësia selektive dhe diskriminimi gjeografik.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Strasburgu e obligon Maqedoninë: Brenda 3 muajve duhet të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike

Published

on

Maqedonia humbi rastin në Gjykatën Evropiane për të Drejtat e Njeriut – shteti është i detyruar brenda tre muajve të paguajë borxhet e ndërmarrjeve publike ndaj kompanive private, sepse nuk janë respektuar vendimet e gjykatave që kanë marrë fuqi ligjore, përcjell TV21. Vendimi konstaton se me të ashtuquajturat “korniza” nga Ligji për Ekzekutimin, është shkelur Neni 6 i Konventës Evropiane – e drejta për një proces të drejtë dhe për ekzekutimin e vendimeve gjyqësore.

Avokati Viktor Bozhinovski paralajmëron se ndërmarrjet publike nuk mund të fshihen më pas “mjeteve të nevojshme për punë” dhe do të jenë të detyruara të shlyejnë borxhet. Sipas analizave, kompanitë shtetërore detyrohen mbi 358 milionë euro, ndërsa borxhi i përgjithshëm “i brendshëm” i institucioneve në fund të marsit ka arritur 651 milionë euro.

Borxhlinjtë më të mëdhenj janë “Nomagas”, Hekurudhat – Transport dhe Infrastrukturë dhe EMV. Gjykata Evropiane thekson se mungesa e buxhetit ose e burimeve nuk mund të shërbejë si justifikim për mos-ekzekutimin e vendimeve gjyqësore./tv21.tv

Continue Reading

Lajme nga vendi

Nga 1 janari ulen shpenzimet për rrymën, KRRE i ul tarifat e rrjetit

Published

on

Komisioni Rregullator për Energjetikë ka vendosur të ulë kostot e energjisë elektrike, përcjell TV21. Nga 1 janari, tarifa për përdorimin e sistemit të shpërndarjes së energjisë elektrike Elektrodistribucioni ulet me 3.64%, ndërsa tarifa për përdorimin e sistemit të transmetimit MEPSO ulet me 2.67%. Ulje ka edhe në çmimin e MEMO, me 3.40%.

Me vendimin e sotëm, të gjitha elementet që e përbëjnë çmimin final të rrymës tashmë janë të qarta – çmimi dhe sasia me të cilën është blerë energjia elektrike, shërbimet e operatorëve të rrjetit si dhe blerjet për humbjet në sistem. Tani mbetet që furnizuesi universal EVN Home, nën mbikëqyrjen e KRRE-së, të bëjë përllogaritjen dhe të publikojë çmimet finale sipas blloqeve.

“Pjesa që KRRE rregullon në çmimin përfundimtar ka një ndikim prej rreth 36%”, deklaroi Marko Bislimoski, kryetar i KRRE-së.

Continue Reading

Më të lexuarat