Lajme nga vendi
Shteti i paguan 350.000 euro në vit Bankës evropiane pasi Arsovska nuk e ndërton metronë e autobusëve
Nga buxheti i shtetit, Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH) i paguhen 350 mijë euro në vit interes, sepse kryetarja Danela Arsovska nuk i përdor paratë nga kredia prej 70 milionë euro për futjen e Buss transit sistem (BRT), gjegjësisht nuk e ndërton metronë e autobusëve në Shkup, raporton Sdk, transmeton Portalb.mk.
Paratë mbeten të paprekura, përkatsisht nuk shfrytëzohen dhe për këtë arsye shteti paguan interes, sepse Arsovska që nga ardhja në detyrë në nëntorin e kaluar tha se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve. Ajo tha se ishte projekt i paraardhësit të saj Petre Shilegov dhe qytetarët e kanë zgjedhur atë dhe projektin e saj për 250 autobusë ekologjikë. Paratë nuk mund të ripërdoren dhe të përdoren për projekt tjetër, sepse në marrëveshjen me BERZH-it thuhet se është miratuar pikërisht sepse BRT vlerësohet shumë nga ekspertët evropianë si një projekt i gjelbër që do të mundësojë transport miqësor ndaj mjedisit dhe më të shpejtë në qytet.
Ministria e Financave disa herë ka kërkuar përgjigje nga Arsovska se çfarë planifikon të bëjë me këtë projekt, por ajo nuk i përfill dhe nuk u përgjigjet pyetjeve dhe thirrjeve të tyre.
“Zbatimi i projektit për futjen e transportit BRT është në kompetencë të Qytetit të Shkupit, nga ku Ministria e Financave edhe pse në disa raste ka dërguar kërkesë me shkrim, nuk ka marrë komente për statusin dhe planet për realizimin të projektit. Kushtet për përdorimin e fondeve përcaktohen me Marrëveshjen e huasë. Duke qenë se nuk ka filluar zbatimi i projektit, sipas marrëveshjes, fondet nuk janë tërhequr dhe janë në llogari të BERZH-it. Sipas kushteve të fondeve të patërhequra paguhet interes prej 0.5% në vit”, thanë nga Ministria e Financave.
Kredia prej 70 milionë eurosh është miratuar nga BERZH-i vitin e kaluar në prill dhe është menduar për futjen e dy linjave nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe dhe nga Kisella Voda në Butel. Kredia është marrë nga shteti dhe është nënshkruar nga ministri i Financave Fatmir Besimi, Ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoj Boçvarski, ish-kryetari Petre Shilegov dhe përfaqësuesi i BERZH-it në vend Andi Aranitasi. Në tetor në faqen e BERZH-it u publikua tenderi ndërkombëtar për futjen e BRT-së në Shkup, për të cilin Arsovska e ndërpreu procedurën pas marrjes së detyrës.
“Projekti do të mbështesë përpjekjet e qytetit në trajtimin e sfidave të transportit publik në mënyrë më efikase dhe më të strukturuar, përmes përgatitjes dhe zbatimit të një plani të qëndrueshëm të lëvizshmërisë urbane. Ballafaqimi me ndotjen në Shkup është prioritet dhe mirëpresim përkushtimin e autoriteteve për veprim të vendosur dhe të shpejtë, ku BERZH është i gatshëm për mbështetje të plotë, gjë që e tregon edhe nënshkrimi i sotëm i këtij projekti”, tha përfaqësuesi i BERZH-it në vend Andi Aranitasi gjatë nënshkrimit të huasë.
Kryetarja Arsovska në muajt e fundit nuk tregon nëse zyrtarisht e ka njoftuar BERZH-in dhe Qeverinë se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve. Ajo vazhdimisht refuzon t’u përgjigjet pyetjeve gazetareske për këtë temë, ashtu siç refuzon t’i përgjigjet Ministrisë së Financave dhe Ministrisë së Transportit dhe Lidhjeve.
Në korrik të këtij viti ajo tha se janë duke u zhvilluar negociata dhe kur të përfundojnë do ta informojë opinionin. E pyetur se pse po i zhvillon negociatat kur tha se nuk do ta ndërtojë metronë e autobusëve dhe nëse kjo do të thotë se po tërhiqet nga deklarata fillestare, Arsovska nuk dha përgjigje konkrete por tha se po punon në interes të qytetarëve me qëllim që të kenë edhe transport publik cilësor.
Projektin e metrosë së autobusëve Qyteti e kanë bërë me ekspertë të huaj, për dy linjat, nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe dhe nga Buteli në Kisela Vodë, linja perëndim-lindje është e gjatë 12.8 km në një drejtim, me 21 stacione. dhe veri- jug është 10.4 km e gjatë dhe ka 20 stacione autobusi. Sipas vlerësimeve fillestare, numri i përafërt i pasagjerëve që do të përdorin itinerarin e parë do të ishte rreth 65,000 në ditë. Me zbatimin e fazës së parë, pritej që koha e udhëtimit nga 70 minutat e tanishme të zvogëlohet për më shumë se 50 për qind, frekuenca e autobusëve të rritet në 3-4 minuta dhe nga Gjorçe Petrovi në Novo Lisiçe të arrihet për 35 minuta.
Lajme nga vendi
Mickoski: Platforma për monitorimin e projekteve të financuara nga Qeveria simbolizon integritet dhe mbikëqyrje publike
Kryeministri i RMV-së, Hristijan Mickoski sot promovoi platformën e re për monitorimin e projekteve të financuara nga Qeveria.
Micksoki tha se ky nuk është vetëm një sistem teknik. Ky është një hap përpara në kulturën politike, një hap në qeverisjen moderne dhe një mesazh i fortë se shteti që ne udhëheqim është i vendosur të jetë i hapur, i përgjegjshëm dhe të ofrojë një pasqyrë të plotë se ku përfundon çdo denarë i fondeve publike.
Ai tha se kjo Platformë simbolizon angazhimin tonë të qartë për integritet, ndershmëri dhe mbikëqyrje publike të të gjitha investimeve që bëjmë, pa përjashtim.
“Për herë të parë në historinë e Maqedonisë, po krijojmë një sistem në të cilin çdo qytetar, çdo komunë, çdo gazetar, çdo përfaqësues i sektorit civil dhe çdo palë e interesuar relevante do të mund të ndjekë progresin e projekteve të financuara nga Qeveria në kohë reale, në mënyrë transparente dhe të saktë. Pikërisht kështu duhet të funksionojë një shtet evropian. Me këtë Platformë, po hapim punën e institucioneve dhe po krijojmë një kornizë të re besimi, ku publiku nuk pret përgjigje – por i ka ato para vetes.
Është veçanërisht e rëndësishme që mediave, si një shtyllë e demokracisë, t’u jepet një mjet i fuqishëm. Me vetëm disa klikime, ata do të jenë në gjendje të gjurmojnë çdo projekt, çdo kontratë, çdo afat dhe çdo fazë të zbatimit. Kjo do të thotë mbështetje e vërtetë për gazetarinë investigative, llogaridhënien publike dhe pjesëmarrjen e informuar të qytetarëve. Asnjë projekt nuk është më “atje jashtë”, i fshehur në labirintet institucionale. Tani është publik, i dukshëm dhe i verifikueshëm”, theksoi kryeministri Hristijan Mickoski.
Lajme nga vendi
Dorëhiqet drejtori i Postës së Tetovës, Muhamed Zilbeari
Drejtori i deritanishëm i Postës së Tetovës, Muhamed Zilbeari, ka dhënë dorheqje dhe se prej sot nuk do të jetë në krye të këtij institucioni. Në një postim në rrjetet sociale, ai është shprehur për përpjekjet në dhënien e maksimumut për krijimin e kushteve më të mira për punëtorët dhe përmirësimin e cilësisë së shërbimeve në dobi të shfrytëzuesve të postës.
“Falënderoj të gjithë ata që më mundësuan të dëshmoj se si duhet udhëhequr një institucion pa ndikime anësore, qofshin ato politike apo të natyrave të tjera, pavarësisht bllokadës së plotë nga qendra dhe indiferencës së skajshme të politikës ndaj zhbllokimit të saj.Falënderoj punonjësit që, përveç punës së tyre profesionale, me angazhimin vullnetar kontribuuan që Posta e Tetovës të duket ndryshe e më mirë. Falënderoj ata punonjës që, pavarësisht problemeve me vonesat e pagave, kontribuuan sado pak në përmirësimin e kushteve të punës, përmes donacioneve të tyre. Një falënderim i veçantë shkon për donatorët e shumtë, të cilët, duke vërejtur se në Postën e Tetovës po punohej realisht, ndihmuan me materialet e nevojshme për punë. Duke u nisur nga fakti se askush nuk është i pagabueshëm, të gjithë atyre që padashur mund t’u kem shkaktuar ndonjë padrejtësi, ju kërkoj falje”, thuhet në dorëheqjen e drejtorit të Postës së Tetovës Muhamed Zilbeari. (koha.mk)
Lajme nga vendi
Zekolli: Për rrugën Tetovë-Prizren kemi ndarë 2 milionë euro
Zëvendësministrja e Transportit, Kaltrina Zekolli në Click Plus në TV21, bëri të ditur se për rrugën Tetovë – Prizren janë ndarë 2 milionë euro.
Zekolli theksoi se kjo rrugë është me rëndësi të madhe nga aspekti ekonomik por edhe në aspektin e turizmit.
“Rruga Tetovë – Prizren është shumë i rëndësishëm nga aspekti ekonomik. Kemi bërë shumë takime, Kosova është më përpara me hapa, në fillim të mandatit tim kemi hasur në një memorandum bashkëpunimi mes dy qeverive, por që nuk kishte lëvizur asnjë hap përbrenda memorandumit. Kemi arritur ta kalojmë fazën e detyrës projektuese. Për këtë projekt 2 milionë euro janë të ndara në buxhetin e Ndërmarrjes Publike “Rrugët Shtetërore” për hapjen e tenderit për projektin kryesorë”, deklaroi Kaltrina Zekolli – zëvendësministre e Transportit.
Zekolli poashtu përmendi edhe projektin tjetër infrastrukturor, Korridorin 8.
Ajo tha se Korridori 8 duhet të përfundojë në vitin 2029.
Mes tjerash Zekolli tha se projekti i kalon 1 miliard euro, duke shtuar se 600 milionë euro janë shfrytëzuar në pjesën Kërçovë-Ohër.
-
Lajme nga vendi1 month agoBilall Kasami : Mega projekti që po bëhet realitet investim prej 70 milionë denarëve Tetova po transformohet
-
Lajme nga vendi4 weeks agoUniversiteti i Tetovës shpreh ngushëllime për vdekjen e studentes Daorsa Spahija
-
Lajme nga vendi2 months agoFatmir Limani: Diaspora do të jetë pjesë integrale e projektit tim politik


You must be logged in to post a comment Login