Connect with us

Lajme nga vendi

MASH-i filloi debatin publik për përgatitjen e Ligjit të ri për arsim të mesëm

Published

on

Nevoja për sjelljen e zgjidhjes së re ligjore për arsimin e mesëm në vend fillimisht duhet kërkuar në faktin se ligji ekzistues zbatohet prej më shumë se 27 vitesh ndërsa në ndërkohë arsimi i mesëm është bërë i detyrueshëm, si dhe janë sjellur plane dhe programe të reja mësimore ku vazhdimisht janë duke u azhurnuar dhe plotësuar. Kemi shumë të drejta dhe mundësi të reja për të gjithë pjesëmarrësit në procesin arsimor në shkollat e mesme dhe e gjithë kjo duhet të jetë pjesë e një kornize ligjore. Sot jemi këtu së bashku pikërisht për të bërë këtë kornizë. Kemi themelin, të cilin mund ta avancojmë mirë.

Këtë e theksoi ministri i Arsimit dhe Shkencës Jeton Shaqiri në hapjen e debatit të parë nga disa debate publike që do të organizohen në ditët në vijim, me rastin e përpilimit të Ligjit të ri për Arsimin e Mesëm, i cili, siç u shpreh ai duhet të jetë në frymën e parimeve europiane dhe gjithëpërfshirjen e të gjithë nxënësve.

“Nëse në të kaluarën zgjidhjet ligjore silleshin me dyer të mbyllura, pa praninë e ekspertëve, praktikantëve, mësimdhënësve, sot në përputhje me përkushtimin për punë transparente dhe llogaridhënie ndaj qytetarëve, Ministria e Arsimit dhe Shkencës zgjidhjet ligjore i sjell përmes një procesi gjithëpërfshirës, përmes debateve publike me të gjithë pjesëmarrësit në veprimtarinë arsimore” potencoi Shaqiri.

Ai gjithashtu rikujtoi se Strategjia për Arsimin 2018-2025 në pjesën e arsimit të përgjithshëm përcakton këto prioritete: Përmirësimin e përmbajtjes së arsimit të mesëm, rritjen e përfshirjes së nxënësve dhe përmirësimin e inkluzionit dhe integrimit ndëretnik në arsimin e mesëm, përmirësimin e kapaciteteve të burimeve njerëzore në shkollat e mesme dhe përmirësimin e kushteve të mësimit dhe cilësisë së arsimit. Siç theksoi këto parime, besoj se me zgjidhjen e re ligjore do të kontribuojmë në modernizimin e sistemit arsimor nacional.

“Do të ofrojmë qasje sistematike për të inkurajuar zhvillimin kognitiv, socio-emocional dhe psikomotor në përputhje me potencialin dhe afinitetet të çdo nxënësi. Do të mundësojmë zhvillimin e kompetencave kyçe që do t’iu nevojiten nënësve për arsimimin e mëtejshëm dhe rolin e tyre aktiv në shoqërinë bashkëkohore”, u shpreh ministri.

Advertisement

Ai të pranishmëve ju bëri thirrje që të jenë aktiv në debat dhe të japin mendimet e tyre për propozim versionin e ligjit të përgatitur nga grupi punues i përbërë nga përfaqësues të disa palëve të interesuara dhe të shprehin sugjerime, me qëllim të miratimit të versionit më të mirë të zgjidhjes ligjore.

Me Ligjin e ri për Arsimin e Mesëm, arsimi i mesëm përkufizohet si institucional, kadrovik dhe përmbajtjësor i organizuar në atë mënyrë që mundëson arsimimin e të gjithë nxënësve, përfshirë fëmijët/personat me shtetësi të huaj apo fëmijët pa shtetësi, formimin e ekipeve gjithëpërfshirëse dhe mbështetjen e nxënësve me vështirësi. Definohet edhe roli i asistentëve arsimor, gjegjësisht përfshirja e tyre në procesin arsimor me status të rregulluar, njofton Ministria e Arsimit dhe Shkencës.

Advertisement

Lajme nga vendi

Pretendimet e LSDM-së janë plotësisht të pabaza, të pasakta dhe paraqesin shpifje të rëndë

Published

on

Në lidhje me konferencën për shtyp të opozitës të mbajtur sot, jemi të detyruar të theksojmë qartë dhe pa dyshim se pretendimet e shpalosura janë plotësisht të pabaza, të pasakta dhe paraqesin shpifje të rëndë dhe konstruksion të qëllimshëm. Përpjekjet e opozitës janë të qarta, të krijojë narrativa pa bazë faktike. Prandaj edhe një herë theksojmë se të gjitha të dhënat relevante janë publikisht të disponueshme dhe lehtësisht të verifikueshme përmes sistemeve elektronike zyrtare të institucioneve kompetente. Këto konstruksione të dobëta dhe të pa ide shpërbëhen lehtësisht me verifikimin më bazik.

Bëhet fjalë për një prokurim publik të centralizuar për 20 ministri, me vendim të Qeverisë. Prokurimi i këtyre sistemeve ka për qëllim forcimin e sigurisë kibernetike të institucioneve përmes identifikimit në kohë të dobësive të sigurisë dhe mbrojtjes proaktive nga kërcënimet. Gjatë procedurës kishte dy oferta, ndërsa subjekti i përmendur kishte ofertën më të favorshme. Procedura u zhvillua pa asnjë vërejtje dhe pa asnjë ankesë të parashtruar.

Sa i përket prokurimit tjetër publik të përmendur, bëhet fjalë për një softuer realisht të nevojshëm për një projekt që e kemi premtuar para qytetarëve me qëllim rritjen e transparencës dhe digjitalizimin e proceseve institucionale. Konkretisht, parashikon një modul për ndjekjen e kontratave (realizimin dhe sasinë e tyre), një modul për burimet njerëzore, një modul për shqyrtimin e kërkesave nga institucione të ndryshme drejtuar SHPPP-së, si dhe pasqyrimin e shpenzimeve operative dhe se sa shpenzon secili institucion.

Këto fakte konfirmojnë se bëhet fjalë për një përpjekje tendencioze për manipulim politik, në të cilën plasohen pretendime të fabrikuara pa asnjë provë relevante. Pretendimet që lidhen me individë dhe privilegje të supozuara janë absolutisht të pasakta dhe në kundërshtim të drejtpërdrejtë me faktet dhe dokumentacionin e disponueshëm nga institucionet kompetente.

Publikisht dhe me përgjegjësi pohojmë se në të gjitha procedurat nuk ekziston as edhe një lëshim minimal, as ndonjë parregullsi më e vogël. Opozita, dukshëm e paaftë të ofrojë ide, programe apo vizion edhe një herë i rikthehet recetës së vjetër dhe tashmë të konsumuar të trillimeve, por këto janë konstruksione të zbehta dhe pa ide që zbulojnë dëshpërimin e atyre që i plasojnë.

Advertisement

Institucionet punojnë në mënyrë transparente, ligjore dhe duke dhënë llogari, ndërsa kushdo që pretendon të kundërtën do të duhet t’i mbështesë fjalët e veta me fakte, e jo me konstruksione boshe politike.

I inkurajojmë të gjitha palët e interesuara të informohen nga burimet zyrtare dhe të mos bien pre e spekulimeve të motivuara politikisht. Publiku meriton përgjegjësi, fakte dhe transparencë.

Continue Reading

Lajme nga vendi

Me fatura të rreme “vidhnin” para nga një shkollë e mesme në Tetovë

Published

on

Policia e rajonit të Tetovës ka parashtruar kallëzime penale ndaj disa individëve dhe kompanive të transportit për mashtrim dhe dhënien e deklaratave të rreme. Ata dyshohet se përgatitën fatura për transportin e nxënësve, edhe pse kontratat me shkollat e mesme u kishin skaduar. Në disa raste, të dyshuarit dhanë deklarata të rreme para noterit për të marrë vendime për urdhër pagesa.

“SPB-Tetovë ka parashtruar kallëzim penal kundër M.Z. (46) nga Tetova dhe një personi juridik, ndërmarrje transporti nga Tetova, për shkak të dyshimit të bazuar për kryerjen e veprave penale “mashtrim” dhe “dhënie e deklaratës së rreme”. Gjatë shtatorit dhe tetorit të vitit 2024, të denoncuarit, edhe pse e dinin se kontrata për transportin e nxënësve të rregullt, e lidhur midis tyre dhe një shkolle të mesme, kishte skaduar, pa bazë ligjore përgatitën fatura në shumën prej 15.034.110 denarësh për të dy muajt dhe i dorëzuan te shërbimet përgjegjëse të shkollës, me qëllim të kryerjes së pagesës. Të denoncuarit nuk arritën t’i mashtrojnë shërbimet përgjegjëse të shkollës, pas çka para noterit dhanë deklaratë të rreme dhe dorëzuan faturat duke kërkuar që noteri të përgatiste një vendim për urdhër pagese noterial, i cili u miratua nga noteri. Po ashtu, SPB-Tetovë ka parashtruar kallëzim penal kundër Ć.F. (59) nga fshati Shemshovë dhe një personi juridik nga i njëjti fshat, për dyshimin e bazuar për kryerjen e veprave penale “mashtrim” dhe “dhënie e deklaratës së rreme”. Gjatë shtatorit dhe tetorit të vitit 2024, të denoncuarit, edhe pse e dinin se kontrata për transportin e nxënësve të rregullt e lidhur me një shkollë të mesme në Tetovë kishte skaduar, më 10.06.2025, pa bazë ligjore përgatitën fatura për muajin shtator dhe tetor 2024 në shumën totale prej 2.152.447 denarësh, dhe i dorëzuan te shërbimet përgjegjëse të shkollës, me qëllim që t’i mashtrojnë dhe të kryhet pagesa e faturave të dorëzuara”, thonë nga MPB.

Continue Reading

Lajme nga vendi

BE kritikon ritmin e ngadaltë të reformave

Published

on

Edhe pse vetoja hungareze për Ukrainën e bllokoi miratimin zyrtar të përfundimeve për zgjerimin, Danimarka, si kryesuese aktuale e Unionit, nuk lejoi që mesazhet për Shkupin të mbeteshin në sirtar. Nën etiketën “Përfundimet e Presidencës Daneze”, nga Brukseli u dërgua një sinjal i qartë mbështetjeje, por edhe një kujtesë e rreptë për detyrat e brendshme që mbeten themeli i rrugës evropiane të Maqedonisë së Veriut.

Mesazhi nga kryeqytetet evropiane është i qartë dhe pa ekuivoke: konferenca e dytë ndërqeveritare dhe hapja e “Klasterit Themelor” janë vetëm një hap larg – ndryshimi i Kushtetutës. Këshilli i BE-së konfirmoi se është i gatshëm për vazhdimin e menjëhershëm të negociatave, pa vendime shtesë politike, sapo Maqedonia ta përmbushë obligimin e marrë.

BE-ja e përshëndet faktin që integrimi evropian mbetet prioritet strategjik, por kërkon “veprime të shpejta dhe vendimtare”. Në fokus të kritikave janë:

Sundimi i ligjit: Kërkohet vullnet i fortë për mbrojtjen e pavarësisë së gjyqësorit.

Kodi Penal: Brukseli insiston në një ligj të ri të harmonizuar me standardet evropiane.

Advertisement

Administrata: Kërkohet modernizim urgjent dhe rritje e kapaciteteve.

Ndërsa reformat e brendshme ecin me ritëm të ngadalësuar, Maqedonia e Veriut merr vlerësim maksimal për orientimin e saj gjeopolitik. Këshilli e lavdëroi fuqishëm vendin për harmonizimin e plotë me politikën e jashtme dhe të sigurisë të BE-së, përfshirë masat kufizuese, gjë që interpretohet si sinjal i qartë për pozicionimin strategjik të shtetit.

Brukseli nuk i harron marrëveshjet. Kujtesa për “zbatimin me mirëbesim” të marrëveshjeve me Greqinë dhe Bullgarinë mbetet konstante në çdo dokument. Megjithatë, në planin ekonomik ka lajme pozitive: përparimi i Korridorit hekurudhor 8 vlerësohet si sukses strategjik, ndërsa pagesat e para nga Mekanizmi për Reforma dhe Rritje tashmë po sjellin përfitime konkrete për qytetarët.

Continue Reading

Më të lexuarat