Connect with us

Lajme nga vendi

Analistët: “Biznesmen të Mickoskit” nuk duan që porti i Durrësit të jetë konkurrent i portit të Selanikut!

Published

on

Opozitarja VMRO-DPMNE është e qartë se është kundër ndërtimit të Korridorit 8, i cili lidhë Shkupin me Tiranën dhe në mënyrë indirekte edhe me Prishtinë, vlerëson njohësi i zhvillimeve politike në vend Aco Kabranov, duke folur për tentimin e opozitës maqedonase që projektit të ndërtimit të korridoreve tu jep konotacion etnik.

Aco Kabranov
Aco Kabranov

“Nuk mendoj se këtë e bëjnë aq shumë për arsye etnike, por kryesisht për interesa biznesi. Oligarkët dhe biznesmenët që janë tani afër Mickoskit nuk duan që porti i Durrësit të jetë konkurrent i portit të Selanikut, sepse shumica prej tyre kanë vite që punojnë përmes portit të Selanikut dhe kanë një pjesë në pronësinë, si dhe agjencitë e tyre atje. Kryetari i komunës së Kumanovës, Maksim Dimitrievski është treguar se dinë në mënyrë të shkëlqyer të punojë për interesat e VMRO DPMNE-së, dhe natyrisht edhe për veten e tij. Nuk e ka të vështirë në opinion korridoret t’i quajë kufijtë e ‘Iliridës’, për të mbjellë frikë te popullin maqedonas, por ai jo vetëm që zbatoi detyrën që iu dha nga Mickoski, por u tregua si një person që sado që të mohon, tregoi se është albanofob”deklaroi Kabranov për PRESSonline.al

Në anën tjetër, juristi Qenan Aliu thotë se korridoret 8 dhe 10 D janë akse me karakter pan-evropian, andaj, stigmatizimi nga ana e opozitës duke u dhënë, karakter etnik, është miopi politike.

Qenan Aliu
Qenan Aliu

“Por kuptohet ky cilësim bëhet për pikë politike nga ana e opozitës e që shpërfaq kulturë të ulët politike. Megjithatë, se gjatë procedimit prokorial për këto projekte gjigante nuk ka dilema se qeveria ka tejkaluar kompetencat e vendosjes para parlamentit. Por këto gjëra duhet parë institucionalisht kuptohet për këto projekte duhet Qeveria të mundësojë transparencën maksimale të mundshme jo vetëm për deputetët por edhe për opinion më të gjerë. Abuzime edhe mund të ndodhin por së paku opinioni nuk duhet të lejojë që truket e qeveritarëve të venë në lajthitje qytetarët duke përbuzur inteligjencën kolektive, e në saj të kësaj të ndodh korrupsion gjigant, i ligjësuar, e në kurriz të buxhetit të shtetit”, deklaroi Aliu për PRESSonline.al

Opozitarja VMRO-DPMNE thuaj se për çdo ditë mbanë nga një pres-konferencë për media lidhur me Korridoret 8 dhe 10D. Të gjitha këtyre paraqitjeve në opinion shfaqin elemente anti-shqiptare edhe pse ndërtimi i këtyre projekteve si ide-projekte datojnë që nga pavarësimi i Maqedonisë e këndej, që nënkupton se për të njëjtat është debatuar edhe në qeveritë e VMRO-DPMNE-së. Edhe në Parlament opozitarja VMRO-DPMNE dhe “Levica” e Dimitar Apasievit me një numër të madh mendimesh të parashtruara mbi propozim ndryshimet ligjore që përshpejtojnë ndërtimin e korridoreve tenton të frenojë procesin e këtij projekti madhor për qytetarët dhe shtetin.

“Korridori 8 është eufemizëm për lidhje të territoreve të Shqipërisë së Madhe praktikisht”tha Dimitar Apasiev – kryetar i partisë “E Majta”.

Maksim Dimitrievski
Maksim Dimitrievski

Pothuajse ngjashëm u deklarua edhe kryetari i Kumanovës, Maksim Dimitrievski.

“Ju po ndërtoni një korridor pas të cilit fshihet një narrativ, e ky është narrativi shqiptar. Ky korridor lidh një trase në relacion Shkup-Prishtinë- Tiranë. Shtrohet pyetja a është vetë hartimi i korridorit pasqyrë e hartës së Iliridës të cilën shumë herë deri tash e kemi parë”, pohoi Maksim Dimitrievski, kryetar i Kumanovës.(PRESSonline.al)

Advertisement
Advertisement

Lajme nga vendi

68 persona dyshohen për tragjedinë në Koçan, po merren në pyetje dëshmitarët

Published

on

Prokurori Publik i Shtetit nuk sheh pengesa që hetimi për zjarrin në Koçan, i cili mori jetën e 62 personave, të përfundojë deri më 17 qershor, siç parasheh afati ligjor prej tre muajsh. Pa zbuluar detaje, prokurori tha se hetimi është në një fazë shumë të rëndësishme dhe dëshmitarët aktualisht po merren në pyetje si në Koçan ashtu edhe në Shkup. Sipas Kocevskit, nuk ka selektivizëm në hetim. Ai përsëriti sot, siç deklaroi edhe më parë Alsat, se hetimi mund të zgjerohet për të përfshirë të dyshuar të ri.

“Dëshmitarët po merren aktualisht në pyetje, si edhe të dëmtuarit dhe persona të tjerë që dinë diçka rreth ngjarjes. Ndërkohë, ata po koordinohen edhe me ekspertët në lidhje me atë që duhet të kryhet ekspertizë. Pra, nuk ka selektivizëm deri më tani, nuk do të ketë as në të ardhmen. Unë tashmë thashë për një media, kështu që derisa të përfundojë hetimi, zgjerim i mundshëm është i mundur, megjithatë, kjo varet nga provat dhe ajo që do të sigurojnë prokurorët publikë”, tha Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Përpara tragjedisë në Koçan, qeveria filloi procedurë për shkarkimin e Kocevskit, e cila tani është e pezulluar. Nëse kjo procedurë do të vazhdojë apo jo, për Kocevskin, është vendim politik.

“E kam thënë disa herë këtë, kështu që është vendim politik. Për momentin, që nga fillimi i procedurës, nuk kam pasur asnjë presion apo kërcënim në këtë drejtim”, theksoi Ljupço Kocevski, Prokuror Publik i Shtetit.

Hetimi në Koçan filloi menjëherë pas tragjedisë, më 17 mars, dhe prokuroria ka tre muaj kohë për të përgatitur aktakuzë. 13 prokurorë po punojnë në hetimin, i cili është zgjeruar disa herë deri më tani, dhe i cili deri më tani ka përfshirë 68 persona fizikë dhe tre juridikë. /Alsat.mk

Advertisement
Continue Reading

Lajme nga vendi

Gjykata e Apelit ua rriti dënimet disa prej të akuzuarëve në rastin “Llaskarca”

Published

on

Gjykata e Apelit në Shkup i hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e disa prej të pandehurve në rastin “Laskarci”, i cili ka të bëjë me aksidentin me autobus që ndodhi në vitin 2019, në të cilin humbën jetën 16 udhëtarë dhe u lënduan mbi 30, ndërsa pjesërisht e mbështeti ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup, në një mënyrë që i rriti dënimet me burg pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmish Beluli, nga 4 në 10 vjet, personit përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, nga 6 në 10 vjet dhe nga 5 në 7 vjet burg për dy punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski dhe Goran Dukovski.
“Dënimet e punonjësit të tretë në stacionin e kontrollit teknik, Jane Bovarovski, dhe shoferit të autobusit, Manoil Trifunovski, mbeten të njëjta, 5 dhe 14 vjet burg. Seanca publike në Gjykatën e Apelit u mbajt më 2 prill të këtij viti, dhe pas kryerjes së këshillimeve dhe votimit në një pjesë të mbyllur të seancës më 17 prill 2025, gjykata nxori një vendim, i cili, siç informon, hodhi poshtë si të pabazuara ankesat e pronarit të kompanisë “Durmo Tours”, të pandehurit Durmishi Beluli, si dhe tre punonjësve në stacionin e kontrollit teknik Igor Gjorgjiovski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, dhe pranoi pjesërisht ankesat e personit përgjegjës për transportin në kompani, të pandehurit Remzi Miftari dhe shoferit të autobusit Manoil Trifunovski”, thuhet në njoftim.
Gjykata e Apelit e miratoi pjesërisht ankesën e Prokurorisë Themelore Publike në Shkup.
Njëkohësisht, sipas paragrafit II të vendimit, vendimi miratoi ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për shpenzimet që kjo gjykatë e rrëzoi dhe e ktheu çështjen në atë pjesë në gjykatën e shkallës së parë për rigjykim.
“Ankesat e palëve të dëmtuara në lidhje me vendimin për kërkesën pasurore juridike u refuzuan si të papranueshme, në përputhje me nenin 411, paragrafi 4 i Ligjit për Procedurën Penale”, tha Zyra e Ankesave në një deklaratë.
Vendimi me arsyet e tij, në përputhje me Ligjin për Menaxhimin e Lëvizjes së Çështjeve në Gjykata, do të publikohet i plotë dhe do të jetë i disponueshëm në faqen e internetit të gjykatës.
Në vendimin, i cili u shpall janarin e kaluar, të pandehurit u shpallën fajtorë dhe morën një total prej 39 vitesh burg.
I pandehuri Durmish Beluli, pronar i kompanisë “Durmo Tours”, atëherë u dënua me katër vjet burg, personi përgjegjës për transportin në kompani, Remzi Miftari, u dënua me gjashtë vjet burg, ndërsa tre punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, të cilët akuzohen për bashkëfajësi në të njëjtin krim, u dënuan me nga pesë vjet burg secili. Shoferi i autobusit, Manoil Trifunovski, mori dënimin më të lartë me burg prej 14 vitesh. Në të njëjtën kohë, të pandehurve iu ndalua gjithashtu ushtrimi i profesionit dhe detyrave të tyre për një periudhë prej pesë vitesh.
Sipas vendimit, të pandehurit Durmish Beluli dhe Remzi Miftari nuk i janë përmbajtur rregulloreve të sigurisë, duke lejuar që një autobus teknikisht i dëmtuar të marrë pjesë në trafik, gjë që përbënte rrezik për jetën e pasagjerëve. Tre punonjësit në stacionin e kontrollit teknik, Igor Gjorgjievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarovski, lejuan që autobusi të kalonte kontrollin teknik pavarësisht defekteve. Shoferi Manoil Trifunovski, i vetëdijshëm për mosfunksionimin e automjetit, po drejtonte autobusin me 55 pasagjerë dhe për shkak të pakujdesisë u përplas me gardhin metalik.
Gjykimin në Gjykatën Themelore Penale në Shkup e drejtoi gjykatësja Diana Gruevska Ilievska, ndërsa prokurorinë e përfaqësoi prokurori Darko Jakimovski.
Continue Reading

Lajme nga vendi

Sot u mbajt prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”

Published

on

Prezantimi i drejtimeve dhe profileve që ofrojnë shkollat e mesme të Tetovës në “Ditën e Hapur”, është më shumë se një prezantim publik pasi të gjithë të interesuarit dhe nxënësit që këtë vit për herë të parë do të regjistrohen në arsimin e mesëm nga afër u njoftuan me stafin mësimor, me drejtimet, kushtet dhe profilet që kanë shkollat e komunës së Tetovës. Ata kanë mundësi të zgjedhin se në cilën shkollë do të vazhdojnë mësimin dhe çfarë ofrojnë ato. Një gjë tashëm është e sigurte se shkollat e Komunës së Tetovës, janë të pajisura me të gjitha mjetet e nevojshme dhe procesi edukativo arsimor zhvillohet në një ambient komod dhe bashkëkohor.
Komuna e Tetovës është e përkushtuar që të ketë shkolla konkurruese jo vetëm në rajon, por edhe më gjërë!

Continue Reading

Më të lexuarat