Connect with us

Lajme nga vendi

Ulet çmimi i naftës, por jo edhe i taksive

Published

on

Kompanitë e taksive për momentin nuk po mendojnë të kalojnë tek tarifa e lirë. Edhe pse çmimi i derivateve është ulur, qytetarët do të vazhdojnë të paguajnë më shtrenjtë për nisjen dhe secilin kilometër të kaluar, njësoj si në kohën kur çmimet e derivateve prekën kulmin. Taksistët arsyetohen me jostabilitetin e tregut të derivateve dhe rritjen e shpenzimeve të tjera.

“Nuk e di për këtë nuk kemi biseduar, për këtë duhet të ketë mbledhje, tek ne po shtohen shpenzimet, tani paga minimale siç po rriten, rriten edhe të harxhimet, nuk e di, nëse pranohet duhet të bëhet matematikë për gjithë këtë”, tha Gjorgje Marinovski, përfaqësues i taksistëve të Shkupit.

Para krizës me rritjen e çmimit të derivateve, qytetarët paguanin 40 denarë për nisjen dhe për çdo kilometër të kaluar nga 25 denarë. Ndërsa tani, nisja paguhet 50 apo 60 denarë, dhe çdo kilometër i kaluar nga 30 apo 35 denarë, varësisht se cila kompani në cilën tarifë ka kaluar.

“Kemi ne tre tarifa, një tarifë që e kemi pas 40 denarë starti, ajo është tarifa e parë, mirëpo derivatet e naftës që hypën, ne u detyruam të ngrisim çmimin. 40 me 25 është tarifa e parë, tarifa e dytë është 50 denarë starti 30 kilometri dhe e treta tarifë është 60 me 35. Nuk janë të mjaftueshme, se ne akoma nuk kemi besë te ky shtet, për punën e derivateve, ajo është kompani private…. Nëse ka ulje akoma për çmimin e derivateve, edhe ne do ta ulim, nuk ka problem. Ne tani jemi në tarifën e dytë, ka kompani që janë me të tretën, me 60 denarë me 35 kilometri”, deklaroi Faik Sulejmani, përfaqësues i një kompanie taksi.

Qytetarët vlerësojnë se çmimet e shërbimeve të taksive janë të larta, vozitjen me taksi e cilësojnë luks.

Advertisement

“Jo jo, nuk ka pare…. Shtrenjtë janë shtrenjtë”.

“Ndonjëherë, se unë jam nxënës dhe taksi tani është shumë shtrenjtë, është rritur çmimi shumë, gjithçka është shtrenjtuar, por me taksi akoma më shtrenjtë…”.

“Nuk përdor taksinë, unë jam pensioniast, kam transportin e pa pagesë”.
Por ka edhe nga ata që vlerësojnë se këto shërbime në vendin tonë janë shumë të lira krahasuar me vendet e tjera.

“Taksitë tek ne janë më të lirët në botë, nuk e di se si durojnë taksistët”.

Përndryshe, taksistët e revoltuar theksuan se nuk mund të pajisen me licenca pa poseduar tabelat e verdha, ndërsa nga ana tjetër nuk mund të marrin tabelat e verdha pa poseduar licencë. Kërkojnë që ligji i ri për trafik rrugorë, të ngrihet, që të munden për një kohë të caktuar të marrin licenca edhe me tabela të bardha, që më pas të mund të pajisen me tabelat e verdha. Për shkak të këtij problemi me procedurat, taksistët thonë se rreth 300 taksistë dhe rreth 200 vetura taksie nuk munden të ofrojnë shërbime. /Alsat.mk

Advertisement

Lajme nga vendi

Një emigrante nga Kina ka vdekur, ndërsa 7 emigrantë të tjerë janë lënduar në një aksident me kamion në Maqedoni

Published

on

Një kamion me targa të Serbisë u përmbys sot në mëngjes në rrugën Valandovë–Dojran, ku si pasojë një emigrante nga Kina humbi jetën, ndërsa shtatë të tjerë u lënduan, njofton Sektori i Punëve të Brendshme (SPB) Strumicë, përcjell TV21.

“Sot rreth orës 04:20, kamioni doli nga rruga dhe u përmbys në rrugën Valandovë–Dojran. Nga lëndimet e marra në aksident, ka ndërruar jetë një emigrante nga Kina”, thuhet në njoftimin e Policisë.

Trupi i viktimës është dërguar për obduksion. Shtatë migrante të tjerë nga Kina kanë marrë lëndime trupore, pasi dyshohet se kishin hyrë në rimorkion e kamionit pa dijeninë e shoferit.

“Shoferi S.M. është ndaluar në spitalin e Gjevgjelisë për t’i dhënë ndihmë mjekësore”, bëjnë me dije nga SPB Strumicë.

Zjarrfikësit e Strumicës raportojnë se sot rreth orës 08:00 morën pjesë në një aksion për nxjerrjen e personave nga automjeti i përmbysur.

Advertisement
Continue Reading

Lajme nga vendi

Fetai: Akrobacionet e Selës nuk përbëjnë befasi

Published

on

Akrobacionet e Ziadin Selës nuk përbëjnë më asnjë befasi.

Ajo që po shohim është thjesht kapitulli i fundit i një rruge të nisur mbrapsht që në fillim. Rrugë të cilën e hapi vetë Ziadin Sela, dhe e shtroi Arben Taravari.

Të dy zgjodhën t’i shërbejnë agjendës së Ali Ahmetit, duke harruar një të vërtetë historike: votuesi i Aleancës është antipodi i BDI-së dhe kurrë, për asnjë çmim, nuk pranon të bëhet patericë e saj.

Sot nuk ka më dilema. Kur tradhton parimet, strukturat dhe votën anti-BDI për t’u bërë pjesë e planeve të Ahmetit e të Grubit, fundi është i pashmangshëm: saltoja morale bëhet mortale, dhe të mbaron karriera politike.

Para vetëm dy vitesh, votuesi i Aleancës mori një vendim të qartë si kristali: JO me Ahmetin, JO me Grubin.

Advertisement

Këtë e dinin shumë mirë si Taravari, ashtu edhe Sela. Megjithatë, ata tentuan ta merrnin atë votues me vete, ta mashtronin, t’ia thyenin dinjitetin.

Por votuesi i Aleancës nuk është plaçkë që kontrabandohet sipas qejfit të dikujt. Ata dështuan sepse votuesi ynë nuk nënshtrohet kurrë.

PO-ja për VLEN-in mori 107 mijë vota dhe më pas, 10 komuna. Ne nuk devijuam asnjë milimetër. Ne ruajtëm atë që është më e çmuar: besimin e njerëzve që duan ndryshimin dhe që refuzojnë me kokëfortësi kthimin te e vjetra, te modeli kriminal i BDI-së.

Dera e Aleancës mbetet e hapur. E hapur për të gjithë ata që u lënduan, e hapur për ata që u mashtruan dhe që sot ndjehen të tradhtuar, e hapur për ata që besuan, që duruan dhe që kurrë nuk e ulën kokën, edhe kur të tjerët tentuan t’i thyenin.

Ne ecim drejt. Ne ecim fort. Dhe kjo rrugë nuk ka kthim.

Advertisement

*Status facebook’u i zëvendëskryeministrit Arben Fetai

Continue Reading

Lajme nga vendi

VLEN pas largimit të ASH-së: AKI si koalicion pa kauzë tanimë po shpërbëhet!

Published

on

Koalicioni AKI, i ndërtuar pa kauzë, pa vizion dhe pa orientim të qartë politik, po hyn në fazën e shpërbërjes së pashmangshme. Ajo që ndodhi dje me largimin e ASH-së së Ziadin Selës dhe largimi i Krenar Llogës nga ky koalicion tregojnë qartë krizën e thellë të brendshme, mungesën e kohezionit dhe dështimin për të ndërtuar një ofertë politike të qëndrueshme, thonë nga VLEN.

“Moskordinimi i tyre i vazhdueshëm është bërë tashmë model i dështimitjo vetëm që nuk arrijnë të formësojnë një drejtim të përbashkët, por çdo ditë dëshmojnë se ky koalicion ka funksionuar vetëm si strehë e interesave të ngushta personale, jo si projekt politik për shqiptarët.

VLEN mbetet forca e vetme e konsoliduar, me program, me vizion dhe me strukturë të qartë shtetndërtuese. Ndërsa AKI po shpërbëhet pjesë-pjesë, qytetarët dhe figura të rëndësishme politike po rikthehen aty ku gjendet stabiliteti, serioziteti dhe perspektiva e vërtetë.

VLEN do të vazhdojë të punojë me përgjegjësi dhe transparencë, duke mbrojtur interesin e përgjithshëm dhe duke ndërtuar një të ardhme të sigurt për qytetarët, ndërsa të tjerët merren me shpërndarjen e një koalicioni që asnjëherë nuk e pati një kauzë të vetën”, thonë nga VLEN.

Continue Reading

Më të lexuarat